موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده سازمان ملل در سوریه، باید ثبات و امنیت را به این کشور باز گرداند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: اخضر ابراهمیمی نماینده سازمان ملل در امور سوریه، باید با اجرایی شدن طرح خود امنیت و آرامش را به این کشور باز گرداند.

امیر موسوي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر نماينده ويژه سازمان ملل به سوريه در مورد تحولات اخیر سوريه گفت: کشورهای غربي‌ و گروه‌هاي تروريستي بعد از 20 ماه خشونت و درگيري در سوريه و مقابله با دولت بشار اسد به اين نتيجه رسيده‌اند تا اخضر ابراهيمي را به سوريه بفرستند تا در مورد حل بحران سوریه بحث و تبادل نظر کنند.

وي تصریح کرد: ورود نماینده ویژه سازمان ملل اخضر ابراهيمي به سوريه، حاوي پيام‌های بسیاری است از جمله اینکه باید بحران‌های سوریه را حل و فصل کرده و به بشار اسد پیام‌های متعددی را برای برقراری آرامش در این کشور انتقال دهد.

موسوي افزود: اینطور که به نظر می رسد امکان دارد بشار اسد انتخابات رياست جمهوري سوريه را به سال 2014 انتقال داده و پيام خود را به اخضر ابراهيمي ابلاغ کند تا به کشورهای غربی اعلام کند که اجازه دهند خود مردم سوریه در امور داخلی کشورشان تصمیم گیری کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: اگر انتخابات در سوريه انجام شود قطعا تا حدودی مشکلات این کشور سوريه حل خواهد شد و  با اجرا شدن طرح اخضر ابراهيمي سوريه به ثبات و آرامش باز خواهد گشت.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار