زورگیري که در صورت بي پولي لباس به سرقت مي برد

زورگیری در حین سرقت خود از یک مغازه دار با بی پولی او مواجهه شده بود، با تهدید چاقو و ضرب و شتم لباس مغازه دار را از تنش درآورده و به سرقت می برد.

رئیس کلانتری 141 شهرک راه آهن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته فردی به هویت سعید 22 ساله که از افراد شرور و سابقه دار است ساعت 23 وارد محل کار فردی به نام مجتبی 28 ساله شده که با تهدید چاقو قصد سرقت وجه نقد از وی را داشت.

سرگرد نعمت ابراهیمی اظهار داشت: پس از اظهار مجتبی به بی پولی و رویت زورگیر سارق در داخل دخل و جیب های مغازه دار، خواستار پالتوی گران قیمت و ساعت مچی من می گردد که با امتناع مالباخته، زورگیر او را مورد ضرب و شتم قرار داده و لباس مالباخته به زور از تنش در می آورد و به سرقت می برد.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: دیگر کسبه همسایه فرد مالباخته با رویت زورگیر او را شناخته و شماره ی تماس آن را از دوستانش گرفته و به مالباخته می دهند که مالباخته نیز با تماس به زورگیر خواستار پس دادن پالتو و ساعت مچی می گردد که زورگیر در عوض دادن آنان مبلغ صد هزار تومان را مطالبه می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از تماس مالباخته با مرکز پیام و در جریان گذاشتن پلیس در این خصوص با آموزش های سریع به مالباخته قراری در بلوار امیرکبیر تقاطع بلوار گلها با زورگیر گذاشته می شود و واحد گشت کلانتری ضمن کمین در اطراف محل منتظر در نهایت رأس ساعت 2 بامداد روز جاری نامبرده با یک دستگاه خودرو رویت می شود که بلافاصله توسط مأموران دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده می شود./ف

برچسب ها: زورگیر ، سارق ، مالباخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار