هفته آينده انجام مي‌شود

جلسه کميسيون شوراها با نمايندگان و دبيران کل احزاب سياسي کشور

نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور از جلسه اين کميسيون با نمايندگان و دبيران کل احزاب سياسي کشور، در يکشنبه هفته آتي (17 دي‌ماه) خبر داد.

محمدجواد کوليوند نماينده مردم کرج در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصويب کليات اصلاح قانون احزاب در کميسيون شوراها و امور داخلي کشور و ورود اين کميسيون به جزئيات اين طرح، گفت: براين اساس يکشنبه هفته آتي (17 دي‌ماه) اعضاي کميسيون شوراها ميزبان، نمايندگان و دبيران کل احزاب سياسي کشور خواهند بود.

وي درادامه با بيان اينکه قانون احزاب فعلي نيازمند بازنگري است، افزود: با توجه به اين مسئله کميسيون در نظر دارد تا در تدوين قانون جامع احزاب، نظرات و پيشنهادات صاحبنظران اين حوزه اعم از احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب را دريافت نمايد.
 
نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور با بيان اينکه اصلاح قانون احزاب نزديک به 50 ماده دارد، تصريح کرد: اعضاي کميسيون تا کنون 4 بند از ماده 1 اين طرح اصلاحي را بررسي و تصويب کرده‌اند و به گمانم بررسي اين طرح در کميسيون سه هفته به طول انجامد، که پس از اتمام بررسي‌ها، اين طرح براي قرار گرفت در نوبت صحن علني مجلس به هيئت رئيسه مجلس تقديم خواهد شد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، اصلاح ، قانون ، احزاب ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار