سجادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هيئتي براي رايزني با جامعه روحانيت مبارز مجددا تشکيل نمي‌شود

سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قرار نیست هیئتی جداگانه در راستای انجام فعالیت‌های انتخاباتی به جامعه روحانیت مبارز معرفی شود از اين رو گروه 8 نفري که از سوي جبهه براي انتخابات معرفي شده‌اند مسئوليت رايزني با جامعه روحانيت را بر عهده خواهند داشت.

سيد کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره زمان معرفي هیئت انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری به جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ قرار نیست هیئتی جداگانه در راستای انجام فعالیت‌های انتخاباتی به جامعه روحانیت مبارز معرفی شود از اين رو گروه 8 نفري که از سوي جبهه براي انتخابات معرفي شده‌اند مسئوليت رايزني با جامعه روحانيت را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری درصدد است با برگزاری جلسات متعدد با تشکل‌های اصولگرا در راستای عملیاتی کردن استراتژی وحدت همانند انتخابات گذشته وارد عمل شود.

سجادی با اشاره به اینکه جبهه پيروان پس از همایش سراسري روز پنجشنبه جلسه‌اي نداشته است، تصریح کرد: انتخاب يک گزينه اصلح، تاکيد بر وحدت اصولگريان و تعيين يک سازوکار مشخص از جمله برنامه‌هايي است که در اولويت کاري جبهه پيروان خط و امام رهبري براي انتخابات آيندخ قرار گرفته است.

انتهاي پيام/


برچسب ها: سجادی ، پیروان ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار