سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ظهور گفتمان هاي جديد در دل جریان اصولگرایی تهدید کننده وحدت است

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در واكنش به ظهور گفتمان هاي جديد در آستانه انتخابات از دل جریان اصولگرايی، گفت: مقوله وحدت براي اصولگرايان از اهميت دوچنداني برخوردار بوده و اين قابل قبول نيست كه عده اي در آستانه انتخابات جمع شده و با شعار اصولگرايي به صورت جداگانه عمل كنند، بنابراين بايد با تامل با اين مهم برخورد شود.

سيد كمال سجادي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در واكنش به ظهور گفتمان هاي جديد در دل جریان اصولگرايی در آستانه انتخابات، گفت: تعريف اصولگراييي مشخص است و يكي از شاخصه هاي مهم آن در راس بودن جامعتين با محوريت ولايتمداري است، بنابراين كساني مي توانند ادعاي اصولگرايي كنند كه خط و مشي آنها با منشور اصولگرايي همخواني داشته باشد.
سخنگوي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با بيان اينكه يكي از دغدغه هاي اصولگرايانی كه پرچمدار جبهه متحد اصولگرايي هستند، وحدت است، گفت: مقوله وحدت در آستانه انتخابات براي هر طيفي از جمله اصولگرايان از اهميت دوچنداني برخوردار بوده و اين قابل قبول نيست كه عده اي در آستانه انتخابات جمع شده و با شعار اصولگرايي به صورت جداگانه عمل كنند، بنابراين بايد با تامل با اين مهم برخورد شود.
سجادي افزود: آنهايي كه دم از اصولگرايي مي زنند، اگر واقعا چنين است، بايد وحدت را سرلوحه برنامه هاي خود قرار داده و حرف از جدايي و انشقاق نزنند؛ چرا كه اين كار باعث سودجويي دشمنان خواهد بود.
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري، در پاسخ به اينكه آيا از شما دعوت شود تا اسم شما در ليست احتمالي آنها در آستانه انتخابات قرار بگيرد، موافق هستيد گفت: اولويت من با ليست جبهه متحد اصولگرايان بوده و فكر مي كنم اين جبهه تمايلي ندارد كه اسم كساني كه در ليست اين جبهه قرار دارد، در ليست هاي ديگري نيز ديده شود./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار