پايان موفقيت آمیز عمليات ارتش سوریه در منطقه زينبيه (س)

عمليات ارتش سوریه دراطراف منطقه زينبيه (س) با موفقيت پايان يافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، تلویزیون سوریه در گزارشی از عملیات موفقیت امیز ارتش آن کشور در تعقیب تروریستهای فراری در حومه شهر دمشق خبرداد.

 ارتش در این عملیات که شامل مناطق بحدلیه، ذیابیه، حجیره و عقربا می شد، شمار زیادی از تروریستها را به قتل رساند و مخفیگاه های آنان را منهدم کرد.

برپایه این گزارش، افراد مسلح وابسته به گروه های تروریستی مستقر در مناطق یادشده، سعی داشتند جاده فرودگاه دمشق را نا امن و به طور مرتب به منطقه زینبیه (س) حمله کنند.

به گفته تلویزیون سوریه، نیروهای ارتش در این عملیات یک دستگاه وانت مجهز به قبضه تیربار سنگین کالیبر 23 را در منطقه بحدلیه و یک دستگاه خمپاره انداز را در منطقه ذیابیه منهدم کردند.

در جریان عملیات ارتش در منطقه ذیابیه، مقر اصلی تروریستها شناسانی و منهدم شد و همچنین مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

تلویزیون سوریه در ادامه این گزارش از علمیات ارتش در تعقیب افراد مسلح در شهر دوما در 20 کیلومتری شمال شرق دمشق خبر داد و افزود: تروریستها در این عملیات شکست سختی را متحمل شدند.

نیروهای ارتش در این عملیات یک قبضه توپ ضد هوائی را منهدم و همه افراد مسلح را کشته یا زخمی کردند.

منابع خبری نیز از پیشروی نیروهای ارتش به سوی منطقه ملیحه در عمق منطقه غوطه خبر دادند و گفتند: نیروهای ارتش در این عملیات بیش از پنجاه نفر از تروریستها را به هلاکت رساندند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار