راه‌اندازی وبلاگ شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای بوشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر اقدام به راه‌اندازی وبلاگ رسمی شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای در این استان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون؛ شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ 3 کانون با حضور 43 قصه‌گو از استان‌های اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، سمنان، کرمان، گلستان و همدان به میزبانی استان بوشهر طی روزهای 25 تا 27 دی برگزار می شود
بر همین اساس؛ کاربران اینترنتی می‌توانند برای دسترسی آسان‌تر به خبرها، مصاحبه‌ها، تصاویر، اسامی شرکت کنندگان و ساعات اجرا و نشانی محل برگزاری این رویداد به وبلاگ رسمی جشنواره به نشانی www.storytelling16.blogfa.com مراجعه کنند.
این جشنواره چهارمین و آخرین جشنواره از سری رقابت‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است که در محل سالن اجتماعات مجتمع 9 دی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار خواهد شد.
پیش از این شهرهای رشت و بندرعباس میزبانی دو جشنواره دیگر را بر عهده داشتند و کرمانشاه نیز طی روزهای 17 تا 19 دی میزبان یکی دیگر از این رقابت‌ها خواهد بود.
گفتني است؛ در نهایت برگزیدگان این 4 جشنواره طی روزهای 28 بهمن تا 1 اسفند در مرحله‌ی نهایی جشنواره در شهر تبریز، با یکدیگر رقابت می‌کنند./ص
برچسب ها: جشنواره ، قصه گویی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار