نمايشگاه CES آغاز به كار كرد؛

جديدترين وسايل ديجيتالي در سال 2013 + گالري تصاوير

بزرگترين نمایشگاه کالاهاي الکترونیکی از امروز كار خود را آغاز كرد. وسايل جالب و تكنولوژي هاي جديد سال 2013 در آن رونمايي شد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروز به طور رسمی‌نمایشگاه CES 2013 شروع کار خود را اعلام کرد. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بپرسید این نمایشگاه چیست و چه محصولاتی در آن معرفی می‌شوند.

 
CES مخفف واژه ی Consumer Electronics Show(نمایشگاه کالای الکترونیکی مصرفی) است که هر سال در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده برگزار می‌شود. این نمایشگاه هر ساله در ماه ژانویه در مرکز کنوانسیون لاس وگاس برگزار می‌شود اما بازدید آن برای عموم آزاد نیست. شرکت‌های مختلفی مثل، سامسونگ، ال جی، اچ پی، انویدیا، و … در این نمایشگاه حضور دارند و دارای غرفه می‌باشند.
 

تلويزيون جديد شركت سوني : Sony teases an OLED 4K
 

مار رباتیکي که قابليت 17 نوع حركت را دارد. اين لگو هوشمند كه 350 $ قيمت دارد، از طريق بلوتوث يا شبكه هاي بي سيم  توانايي برقراري ارتباط با گوش هاي اپل را دارد . 
 
 

اين دوربين Full HD كه به صورت بي سيم به گجت هاي هوشمند متصل مي شود با قيمت  $179 به بازار مي آيد.
 
 

تلويزيون 48 اينچي ال جي كه قابليت نمايش تصاوير سه بعدي و Ultra HD را دارد. اين تلويزيون 20 هزار دلار قيمت خواهد داشت.

این تصویر متعلق به لنز جديد شركت سامسونگ است كه می تواند از حالت دو بعدي تنها با فشردن يك كليك به حالت سه بعدي تغيير كند. اين لنز برای دوربین جديد NX300 سامسونگ استفاده مي شود.
 
 

ایستگاه هواشناسی شخصی در داخل و يا خارج ساختمان با مشخصات هواي پيرامونتان را به طور دقيق به شما اطلاع مي دهد اين وسيله با قيمت  179 $ ارائه مي شود.
 
 

نمایشگر Bendable/ سامسونگ و چند تولید کننده دیگر به معرفی نمایشگر های انعطاف پذیر پرداختند كه قرار است در نسل جديد گوشي هاي هوشمند استفاده شود.
 
 

كنسول بازي جديد Nvidia
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
محمد رضا ر م پور
۱۰:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
جالبه اما جدبد نیست زیا من جدید تر می خواهم البته فقط نه من بقیه هم همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
عالي
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
نظررازیاد به خودجلب نمیکند
آخرین اخبار