استقبال اغلب احزاب سوري از طرح اسد

احزاب سياسي سوريه برنامه ها و طرح اسد را به عنوان يک طرح ملي کامل براي خروج از بحران مي دانند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ واکنش هاي احزاب سياسي سوريه به سخنراني اخير بشار اسد همچنان ادامه دارد و احزاب معتقدند اين طرح قرائت درست از حوادث  و راهکار عملي  و روشمند براي خروج از بحران سوريه است .

در همين ارتباط حزب  موسوم به «اراده مردمي » اعلام کرد طرح اسد راه را براي خروج از بحران از طريق گفتگوهاي ملي فراگير فراهم خواهدکرد و هرکس اين گفتگوها را رد کند مسئول ريخته شدن خون پاک سوريها خواهد بود .طرح رئيس جمهور سوريه به مثابه يک نقشه راه تفصيلي براي برون رفت از بحران است و همه طرفهاي مخالف بايد ديدگاههاي خود را حتي در صورت مغايرت با ديدگاه هاي رئيس جمهور ارائه کنند تا بتوان به يک توافق بزرگ دست يافت.

اعضاي دفتر اجرايي حزب «الشعب» نيز نحوه حمايت از طرح نقشه راه بشار اسد را بررسي کرد .
حزب اتحاد سوسياليست عربي گفت :سخنان اسد ، خطوط و کليات برنامه کامل خروج از بحران را با نگرشي راهبردي و شفاف مبتني بر حل بحران با حفظ اصول  مشخص کرد .حزب جوانان ميهن نيز خواستار همراهي و پاسخ مثبت به طرح بشار اسد شد و آنرا گامي مثبت براي حل بحران دانست .

حزب ملي اجتماعي سوريه با انتشار بيانيه اي از طرح اسد تمجيد و اعلام کرد اين طرح افرادي را که تمايل به ساخت سوريه واحد دارند و کساني که به قتل و تخريب در راستاي الحاق سوريه به طرح صهيونيستي و غربي ، اقدام مي کنند ؛ جدا خواهد ساخت .
برچسب ها: اسد ، استقبال ، طرح ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار