امیر موسوی عنوان کرد

ناکامی رژیم صهیونیستی؛ وجه تمایز اعزام‌های بین‌المللی نداجا در سال جاری با گذشته

جانشین فرمانده کل ارتش، نجات کشتی چینی و نجات کشتی ایرانی خارج از محدوده مأموریت تعیین شده، رخدادهای منطقه و شکست‌های رژیم صهیونیستی را وجه تمایز ماموریت‌های امسال نداجا با سال گذشته دانست.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر سرتيپ "سید عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه بیست و چهارم نیروی دریایی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر عرشه ناو خارک گفت: ارتش معنویت‌محور، از نظریه‌های ماندگار فرماندهی معظم کل قواست.

وی اظهار داشت: این نظریه ارزشمند مقام معظم رهبری به معنای این نیست که سایر شاخصه‌ها از درجه اهمیت کمتری برخوردارند، بلکه برجستگی‌های خاص اعم از علم، انضباط، تخصص، روحیه‌های جهادی فداکارانه، پا در رکابی، ایثارگری برای آرمان‌های والا همه باید در حرکات، رفتار و گفتار ما ظهور پیدا کند.

موسوی با اشاره به مراسم تحلیف و جشن سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که شهریور ماه امسال در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کرد: این مراسم شخصیت ویژه‌ای برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ایجاد کرد که یک امتیاز و برجستگی محسوب می‌شود و ان‌شاءالله با روحیات بسیار خوب، قلب‌های مؤمن دانشجویان و مدیریت فرماندهان، این شخصیت حفظ شده و ارتقاء خواهد یافت.

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر اهمیت سفر کارورزی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)به آب‌های آزاد خطاب به آنان خاطرنشان کرد: محیط بین‌المللی نسبت به سال‌های گذشته با حساسیت و دقت بیشتری شماها را زیر نظر دارد و از طرف دیگر شما تحت نظارت فرشتگان الهی قرار دارید و شما مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و در مبارزه با دزدان دریایی پیشگام هستید.

وی نجات کشتی چینی و نجات کشتی ایرانی خارج از محدوده مأموریت تعیین شده، رخدادهای منطقه و شکست‌های رژیم صهیونیستی را از جمله اتفاقاتی دانست که موجب تمایز مأموریت‌های امسال با سال گذشته می‌شود و گفت: تمام مسئولین و مقامات ذی‌ربط کشور پی‌گیر انجام مأموریت شما دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) هستند.

موسوی اظهار داشت: شما بايد به چشم یک مأموریت جهادی تمام و کمال به این مأموریت نگاه کرده و با حفظ شرایط جهادی همه سختی‌ها را به جان بخرید و این مأموریت را به مأموریتی دلچسب و گوارا تبدیل کنید.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: فرماندهی معظم کل قوا، نیروی دریایی را به عنوان یک نیروی راهبردی معرفی فرمودند و من با شواهد و قرائن اطمینان دارم که حضرت آقا در حال پی‌ریزی یک تمدن اسلامی جدید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و یکی از عناصر اصلی این تمدن، نیروی دریایی و جمعی است که در اینجا حضور دارند مشروط بر اینکه همه ما آنچه که منویات فرماندهی معظم کل قوا است را به خوبی و با تمام توان اجرا کنیم تا این تمدن شکل بگیرد. در آن‌صورت آیندگان در مقابل این تمدن سر تعظیم فرود خواهند آورد.

موسوی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: قبل از اعزام به این سفر برای این مأموریت که یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود نیت کنید و برای تمام مأموریت‌های آموزشی این نیت را تکرار کنید.

بنا بر این گزارش، ناوگروه بیست و چهارم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سبلان به منظور تأمین امنیت منطقه و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش، منطقه یکم دریایی بندرعباس را به مقصد آب‌های آزاد و بین المللی ترک کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: موسوی ، ارتش ، جماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار