فرزاد حسنی و کامران تفنی یادداشتی برای سهراب نوشتند

فرزاد حسنی و کامران تفتی با طرح معماهایی یاداداشتی برای سهراب نوشتند.

 اصغر خلیلی، نویسنده و کارگردان نمایش "یادداشتی برای سهراب" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص موضوع نمایش گفت: نمایش "یادداشتی برای سهراب" قصه ای اجتماعی دارد و در کل نمایشنامه در مورد تلاقی دو زمان و داستان زندگی خانواده ای در چند موقعیت زمانی که منجر به رفع معمای چند ساله میشود.
وی در خصوص بازیگران اصلی و عوامل نمایشی "یادداشتی برای سهراب" عنوان کرد: از بازیگران اصلی این نمایش فرزاد حسنی، کامران تفتی، نگین عبدالی، زری امادی و از عوامل نمایشی به الهام شعبانی طراح لباس و میلاد حاجی زاده دستیار کارگردان و آرتين مارديروس موسيقي کار می‌توان اشاره کرد.
خلیلی در مورد انتظار خود از مسئولین جشنواره تئاتر فجر گفت: مشکلی که در حال حاضر گریبان گیر شده در رابطه با بخش سالن و هماهنگی های مربوط به آن است من معقتدم با دقت بیشتر و مشورت با هنرمندان در مورد این مبحث این  مسئله مورد پسند واقع می شد.
این کارگردان تئاتر در ادامه گفت: این مسئله در صورتی رخ می دهد که امسال تالار مولوی اعلام آمادگی کرد ولی متاسفانه با حذف ان دبیرخانه با مشکل مواجه شده است.
اصغر خلیلی در مورد رضایت بخشی از زمان و مکان برگزاری نمایش "یادداشتی برای سهراب" گفت: سالنی که در حال حاضر در اختیار داریم راضی کننده نیست چون من به عنوان کارگردان اثر به دلیل کمبود مکان امکان نصب بخشی از دکور و عناصر نمایشی را به دلیل کمبود فضای فیزیکی ندارم و سالن بیشتر مناسب نمایشنامه خوانی است.
این هنرمند تئاتر در مورد سانس های اجرای نمایشی "یادداشتی برای سهراب" گفت: این نمایش در تاریخ 11 بهمن 91 دو اجرا در سانسی های 18:30 و 16:30 در خانه نمایش و از تاریخ 25 بهمن ماه به مدت یک ماه در سالن سمندریان ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت./ص
برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، تالار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار