رودهن/

بنیاد مسکن 20 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری درتهران واگذار می کند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: حدود 40 هزار واحد از پروژه های مهر استان تهران متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که از این میزان، حدود20 هزار واحد آن پایان سال 91 به متقاضیان واگذار می شود.

ˈعلی ملکیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از شش هزار واحد مسکونی از میزان تعیین شده به متقاضیان واگذار شده و مقرر است تا پایان سال 91 نیز حدود 13 هزار و 500 واحد افتتاح و به متقاضیان مسکن واگذار شود.

وی ادامه داد:اکنون در استان تهران پروژه مسکن مهر توسط بنیاد مسکن در مناطق صفا دشت، شهریار به صورت خودمالک، شهرری، پاکدشت، مهرآباد رودهن و فیروزکوه اجرا و بخشی از آن نیز رو به اتمام است.

ملکی گفت: مسکن مهر پروژه عظیم ملی و یک وظیفه عمومی برای دستگاه های متولی در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر تجربه جدیدی در کشور است افزود: انتظار همکاری و تلاش بیشتری از مسؤولان و متولیان در اجرای هرچه بهتر این پروژه عظیم و ماندگار دولت نهم و دهم داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: این پروژه مخصوص دهک های اول و دوم جامعه نیست که بضاعتی ندارند، بلکه برای دهک های سوم به بعد طراحی شده که از حداقل آورده نقدی لازم برخوردار هستند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.