بررسی پدیده‌های پنچ لیگ معتبر جهان + عکس

پديده هاي لاليگا،بوندس ليگا،ليگ انگليس،سري آ و لاشامپيونه را در اين گزارش معرفي مي كنيم.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از فوتبال آنلاين هر فصل شاهد بازيكناني هستيم كه بي نام و نشان مي آيند و تبديل به ستاره مي شوند.

 آن ها يا قبل از پديده شدن كاملا ناشناس هستند و يا جواناني مي باشند كه منتظر يك فرصت براي درخشش بودند.

  اين ليست 5 پديده فصل جاري 5 ليگ برتر جهان مي باشد:

 سري آ

استفان ال شراوي-آث ميلان

كارشناسان فوتبال، فصل گذشته درخشش الماس رو به تكاملي را زير نظر داشتند.با وجود بازي هاي كم، دلال هاي زيادي در پايان فصل گذشته در راهروهاي ميلان براي جذب بازيكن بيست ساله رفت و آمد مي كردند.

  در اين فصل شراوي با جدايي زلاتان مجال بيشتري براي بازي پيدا كرد و از اين فرصت نهايت بهره را برد.با وجود اين كه در تيم آلگري مهاجم هدف نيست،به عنوان يك هافبك هجومي 17 گل را تا به اينجاي فصل به ثمر رسانده است.اگر حسب شرايط خاص فوتبال ايتاليا وارد حاشيه نشود، جهان فوتبال اخبار بيشتري را از او خواهد شنيد.

لاليگا

لئو باپتيستائو-رايو والكانو

 لئو باپتيستائو توجه بسياري از اهالي فوتبال را به رايو والكانو جلب كرده است.اتلتيكو مادريد به شدت خواهان عقد قرارداد با اين بازيكن جوان برزيلي است.

 او تا به حال شش گل و پنج پاس گل را به نام خود ثبت كرده اما اين بازيكن بيست ساله نكات ارزشمندتري هم دارد.او مسقيما بازي هم تيمي هايش را تحت تاثير قرار مي دهد و به عنوان يك ليدر در باشگاهش مورد قبول قرار گرفته.

 والكانو در حال حاضر در رتبه ششم لاليگا جاي گرفته است.

ليگ انگليس

كريستين بنتكه-آستون ويلا

ليگ انگليس در فصل جاري چند ستاره جوان را به فوتبال معرفي كرده اما اگر قرار باشد اصل كاملا ناشناس بودن را رعايت كنيم،گزينه ما كسي نيست جز كريستين بنتكه.

 پائول لمبرت براي آوردن او از گنك 7 ميليون يورو خرج كرد و اين ولخرجي فشار زيادي بر دوش بازيكن 23 ساله گذاشته بود.هواداران مي خواستند نتيجه اين انتقال را ببينند و او هم استعداد خود را در اولين بازي با يك گل حساس برابر سوانسي به نمايش گذاشت و بلافاصله لقب قهرمان را از سوي هواداران گرفت.

 بازيكن بلژيكي در بيست بازي براي آستون ويلا،تا كنون 7 گل را به ثمر رسانده است.گل فوق العاده زيباي او كه هفته گذشته وارد دروازه وست برومويچ كرد از روند رو به رشد ليولو خبر مي دهد.

لاشامپيونه فرانسه

داريو سويتانيچ-نيس

اگر نمي دانيد بايد گفت كه نيس اكنون در رده چهارم لاشامپيونه فرانسه قرار دارد و بخش اعظم اين موفقيت را بايد به داريو گلزن برتر اين تيم اختصاص داد.

 بازيكن 28 ساله دوران ناموفقي را در آژاكس و بنفيلد سپري كرد اما وقتي پا به فرانسه گذاشت دنياي او متفاوت شد.

 بازيكن آرژانتيني در 18 بازي 12 گل را وارد دروازه حريفان كرده است.

بوندس ليگا

سباستين روده-اينتراخت فرانكفورت

 

تيم هاي بسيار كمي توانستند روند رو به رشد فرانكفورت را طي كنند.

 بازگشت آن ها به بوندس ليگا همراه شده با قرار گرفتن در رده چهارم.آن ها فقط سه امتياز با بورسيا دورموند قهرمان دو سال متوالي آلمان فاصله دارند.

 جدا از تمامي ستاره هاي تيم مانند اوسيپكا و مير،سباستين درخشش خاصي داشته است.

 او فقط 22 سال دارد و عملكرد او در نيم فصل اول براي اينكه دورتموند و بايرن مونيخ پيشنهاد همكاري بدهند كافي بوده است.

برچسب ها: لیگ ، لاشامپیونه ، بوندس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار