رئوفیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

"زندگی مردم"؛ گفتمان انتخاباتی محسن رضایی/عدم تمايل برای پیوستن به ائتلاف 1+2

سخنگوی جبهه ایستادگی ضمن تشریح جزئیات جلسه شب گذشته جبهه ایستادگی با محسن رضایی گفت: در این جلسه هیچ سیگنالی در اظهارات رضایی مبنی بر تصمیم یا تمایل برای پیوستن به این ائتلاف سه گانه مشاهده نشد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره جزئیات جلسه شب گذشته این جبهه با "محسن رضایی" اظهار داشت: براساس تصمیم جبهه ایستادگی مبني بر دعوت از نامزدهای انتخابات 92؛ شب گذشته محسن رضایی در جمع شورای عالی جبهه ایستادگی حضور پیدا کرد.

رئوفیان گفت: رضایی در این جلسه مواضع و دیدگاه‌هایش درباره مسائل مهم داخلی و خارجی، دیپلماسی، وضعیت اقتصادی جامعه، تحریم ها، گفتمان انتخاباتی، اولویت های کاری دولت یازدهم و مسائلی از این قبیل را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه گفتمان محسن رضایی در انتخابات آینده "زندگی مردم" است، افزود: از دیدگاه رضایی امروز نیاز کشور زندگی مردم، حاکمیت اسلام اجتماعی و گفتمان اقتصادی است.

سخنگوی جبهه ایستادگی همچنین عنوان کرد: انتظار جبهه ایستادگی از نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری صرفا به دست گرفتن قوه مجریه نیست، بلکه انتظار می رود وی قبل از به دست آوردن رای مردم بسنجد که آیا توان به دست گرفتن این جایگاه مهم را دارد یا خیر.

رئوفیان تاکید کرد: یازدهمین دوره ریاست جمهوری با دوره‌های قبلی تفاوت زیادی از نظر سختی کار دارد و ما در این دوره به یک مدیریت قوی و کارآمد به معنای واقعی کلمه نیاز داریم تا با برنامه عملیاتی و تیم توانمند و متخصص نیاز روز کشور را پاسخ گوید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضایی به ائتلاف 1+2 می پیوندد یا خیر گفت: در این جلسه هیچ سیگنالی در اظهارات رضایی مبنی بر تصمیم یا تمایل برای پیوستن به این ائتلاف سه گانه مشاهده نشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار