تلاش نافرجام نوجوان آمريکايي براي کشتار جمعي اهالي نيومکزيکو

يک پسر 15 ساله آمريکايي که شنبه گذشته والدين و خواهر و برادرش را در خانه شان در آلبوکرکي نيومکزيکو کشت ، قصد داشت در يک مرکز خريد کشتار به راه بياندازد و سپس در درگيري مسلحانه با پليس کشته شود.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ، دان هيوستون فرمانده پليس منطقه برناليو به خبرنگاران گفت نهيميا گريگو قصد داشت دستکم يک هفته کشتار به راه بياندازد. 
هيوستون گفت گريگو به پليس گفته است پس از کشتن اعضاي خانواده اش در خانه شان در شهر آلبوکرکي، اسلحه خود را کاملا پر کرده بود و قصد داشت به يک مرکز خريد در نزديک خانه شان برود و آنجا نيز کشتار به راه بياندازد. وي گفت گريگو نقشه به راه انداختن يک فاجعه گسترده را داشت. 
اما اين پسر پانزده ساله در عوض پيش دوستش رفت و سپس اين دو به کليسايي رفتند که پدر اين پسر پانزده ساله به عنوان کشيش در آنجا کار مي کرد و در آنجا بود که يکي از کارمندان کليسا به پليس تلفن کرد. 
اين کشتار موجب شوک در آلبوکرکي شده است. گرگ گريگو پدر اين نوجوان پيش از اين عضو گروههاي تبه کار بود اما بعدا به کليسا رفت و کشيش شد و در زندانهاي آمريکا به زندانيان مشاوره مي داد. 
هيوستون گفت اين نوجوان پيش از مرگ به پليس گفت نخستين قرباني اين تيراندازي مادر وي بود و به اين علت که از دست مادرش عصباني بود به طرف وي تيراندازي کرده است. وي سپس عکس جسد مادرش را براي دوستش فرستاد. 
پليس افزود اين نوجوان سپس به برادر و دو خواهرش تيراندازي مي کند و پنج ساعت منتظر مي شود تا پدرش از خانه بازگردد و سپس با سلاح شکاري اي آر پانزده که مشابه آن در کشتار کنتيکت از آن استفاده شده بود، پدرش را از پشت هدف گلوله قرار مي دهد. 
 هيوستون گفت اين نخستين باري است که من در يک خانه چنين کشتاري مي بينم و صحنه جرم را بسيار ترسناک توصيف کرد. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار