لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"ايران" محور برجسته انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي است

يک کارشناس سياست خارجي گفت:‌ با توجه به اينکه کشورمان به عنوان يکي از قدرت‌هاي برتر در منطقه شناخته شده از حساسيت‌هاي بالايي نزد کشورهاي غربي برخوردار است و اين مسئله موجب شده مسئله هسته‌اي كشورمان از موضوعات برجسته در انتخابات پارلماني اين رژيم منحوس باشد.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به فضاي انتخاباتي پارلماني رژيم جعلي صهيونيستي، اظهار داشت: با توجه به جايگاه بالاي تبليغات و شعارهاي انتخاباتي در اين انتخابات، نامزدهاي انتخاباتي تلاش مي‌کنند تا يکي از دغدغه‌هاي جامعه خود را در غالب شعارها و تبليغات در معرض نمايش بگذارند.
 
وي ادامه داد: شارون، نخست وزير وقت رژيم غاصب صهيونيستي و نتانياهو با مطرح کردن مباحثي همچون امنيت و شهرک‌سازي در سرزمين‌هاي اشغالي تلاش مي‌کنند تا دغدغه‌هاي صهيونيست‌نشينان را حول اين مسائل نشان دهند تا بتوانند افکار عمومي را با خود همراه سازند.
 
لاسجردي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران يکي از مباحث مورد توجه در انتخابات پارلماني رژيم اشغالگر صهيونيستي است، افزود: با توجه به اينکه کشورمان به عنوان يکي از قدرت‌هاي برتر در منطقه شناخته شده از حساسيت‌هاي بالايي نزد کشورهاي غربي برخوردار است و اين مسئله موجب شده مسئله هسته‌اي كشورمان از موضوعات برجسته در انتخابات پارلماني اين رژيم منحوس باشد.
 
اين كارشناس سياست خارجي در پايان با تاکيد بر اينکه انرژي صلح آميز هسته‌اي ايران يکي از مباحث برجسته سياست‌هاي تبليغاتي کانديداهاي پارلماني رژيم جعلي صهيونيستي است، يادآور شد: رژيم اشغالگر قدس همواره جمهوري اسلامي ايران را يک تهديد و خطر جدي براي منافع خود مي‌بيند و بر اين تصور است که براي تامين امينتش در منطقه بايد به اعمال فشار عليه كشورمان از طريق 1+5 و ديگر کشورهاي غربي بپردازد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار