بازگشت بي سر و صداي " حريم سلطان" !

در حاليكه انواع گمانه‌زني در باره توقف پخش شبكه ماهواره‌اي فارسي‌زباني كه به دليل پخش سريال جنجالي تركي «حريم سلطان» با مخالفتهاي بسياري مواجه شده بود، ادامه داشت اين شبكه مجددا و بي سر و صدا فعاليت خود را از سرگرفت!

در حاليكه انواع گمانه‌زني در باره توقف پخش شبكه ماهواره‌اي فارسي‌زباني كه به دليل پخش سريال ضد ايراني تركي «حريم سلطان» با مخالفتهاي بسياري مواجه شده بود، ادامه داشت اين شبكه مجددا و بي سر و صدا و بدون هيچ توضيحي فعاليت خود را از سرگرفت!


از بعداز ظهر  پنجشنبه، بار ديگر شبکه ضد ايراني جم در ماهواره  پخش خود را آغاز کرد! برخي سايت‌هاي مرتبط با برنامه‌هاي تلويزيوني در همين رابطه خبر داده‌اند كه دیگر شبکه‌های این رسانه نيز قرار است به روال عادی برنامه‌های خود بپردازند.

 همين گزارش‌ حاكيست ادامه سریال ضد ايراني حریم سلطان نيز قرار است با وقاحت تمام همچنان از همين شبكه پخش شود! گفتني اينكه اين سريال با انتقادات فراواني  حتي در تركيه مواجه شد به گونه اي كه سازنده آن نيز در زير همين فشارها اعلام كرد كه قسمت هاي بعدي و طولاني آن به شكل خلاصه شده تهيه تا اين سريال جنجالي سريعتر پايان يابد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار