کاهش تولید پسماندهای خشک درمنطقه 8

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از تفکیک روزانه 50 تن زباله و پسماندهای خشک در سطح محدوده خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: کاهش تولید پسماند و تفکیک زباله از مبدأ به عنوان دو مقوله مهم زندگی شهری است.
وی با اشاره به آموزش چهره به چهره به شهروندان گفت: با هدف فرهنگ سازی تفکیک از مبدأ زباله بین شهروندان، طی سال جاری دوره های آموزش چهره به چهره توسط کارشناسان اداره بازیافت در شرق تهران برگزار شد.
فرخی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای منطقه در خصوص جمع آوری پسماندهای خشک، اداره بازیافت در نظر دارد آموزش و جمع آوری پسماندهای خشک را به میزان مطلوب برساند.
وی ادامه داد: آموزشگران اداره بازیافت با مراجعه به درب منازل شهروندان، ضمن آموزش تفکیک زباله های خانگی نسبت به توزیع کیسه های آبی و بروشورهای اطلاع رسانی اقدام می کنند.
فرخی با اشاره به برنامه های اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 گفت: تقدیر از شهروندان مشارکت جو در ارتباط با غرفه های بازیافت از برنامه های دیگر اداره بازیافت است.
فرخی در پایان با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ بازیافت در بین شهروندان خاطر نشان کرد: هر ماه 12 شهروند مشارکت جو که بیشترین همکاری را با غرفه های بازیافت درسطح منطقه دارند، انتخاب و از آنان تجلیل به عمل می آید./ز
برچسب ها: کاهش ، پسماند ، تفکیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار