پایتختی ها در رستوران بین راهی

سریال تازه سیروس مقدم در حالی ادامه تولید خود را سپری می کند که بازیگران جدیدی به آن اضافه شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ «گلستانه» مدیر تولید «سریال پایتخت 2 » در  از ضبط قسمت پنجم این سریال خبرداد.

وی گفت: امروز سکانس رستوران بین راهی در مسیر بابل تهران را ضبط کردیم و همه بازیگران اصلی از جمله محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر،احمد مهران فر و سارا و نیکا فرقانی اصل  در رستوران مقابل دوربین رفتند.

به گفته گلستانه  در این قسمت  چند بازیگر مهمان هم داریم که عزت ا.. رمضانی فرد، اسماعیل سلطانیان و مونا فرجاد از جمله آنها هستند.
 

مدیر تولید سریال نوروزی پایتخت 2 افزود: بابل، آبک و تهران مسیرهای بعدی خانواده نقی هستند که تصویربرداری این سکانس ها تا 25 بهمن طول می کشد.

پایتخت 2 که به کارگردانی سیروس مقدم و برای پخش نوروزی از شبکه یک ساخته می شود مانند سری اولش حول محور خانواده نقی می چرخد اما این بار سفر نقی و خانواده اش را نه به تهران بلکه از یکی از شمالی ترین شهرهای کشور به قشم در جنوبی ترین منطقه کشور و آشنایی آنها با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام مختلف ایران را به تصویر می کشد.

تفاوت دیگر این مجموعه با سال گذشته اش این است که کامیون ارسطو بجای اسباب و اثاثیه نقی، گنبد و گلدسته پیش ساخته ای را حمل می کند که قرار است از شمال به جنوب برده شود.

عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، سرپرست نویسندگان : محسن تنابنده، نویسنده ها : کورش نریمانی، حسن وارسته ، مدیر تصویر برداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار : امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، جانشین تولید: محمود اتحادی، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، رضا شریفی، منشی صحنه: امیر رضا مکین، عکاس نادر فوقانی.

برچسب ها: پایتخت ، بازیگر ، رستوران ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.