در حاشيه جشن انقلاب جبهه مردمي اصلاحات

از درخواست دبيرکل براي تشويق نوازندگان موسيقي تا انتقاد از دولت در هيبت رئيس‌جمهور آينده

مراسم گراميداشت "سي‌وچهارمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" از سوی جبهه مردمی اصلاحات در تالار پذيرايي هتل آساره برگزاری شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم گراميداشت "سي‌وچهارمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" از سوی جبهه مردمی اصلاحات در تالار پذيرايي هتل آساره برگزاری شد.

در این مراسم که با بيش از يک ساعت تاخير آغازشد، "حسن غفوری‌فرد"، "محمد شریعتمداری"، "محمدرضا راه چمنی"، "الهه راستگو"، اعضای جبهه مردمی اصلاحات و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

در ابتداي اين جشن امير جوشقاني (از مجريان صداوسيما) که اجراي اين برنامه را برعهده داشت از حسن غفوري‌فرد (عضو حزب موتلفه اسلامي و نماينده ادوار مجلس شوراي اسلامي) براي سخنراني در جايگاه دعوت کرد.


غقوري‌فرد با بيان اينکه کلاس درس دارم و نمي‌خواهم وقت حضار را بگير به ذکر خاطره‌اي از روزهاي بهمن 1357 بسنده کرد.

در ادامه این مراسم رحمانی از اعضای "جبهه مردمی اصلاحات" و عضو دفتر "مقام معظم رهبری" به ایراد سخنرانی پرداخت.


رحمانی سخنرانی خود را به بیان خاطرات مشروحی از انقلاب اسلامی و خاطراتش با حضرت امام خمینی (ره) اختصاص داد و در پایان صحبت‌هايش عنوان کرد: مواضع اخیر "حبیب‌الله عسگر اولادی" از روی فهم و درایت مطرح شده است که عده‌ای در برابر این مواضع جسارت می‌کنند.

در ادامه اين مراسم زارع‌فومني، دبيركل جبهه مردمي اصلاحات با بيان اينكه محمد شريعتمداري در عرصه مديريت و اقتصاد فردي توانمند و پر سابقه است، از وي به عنوان سخنران وي‍ژه در جايگاه دعوت كرد.


محمد شريعتمداري در سخنراني خود در هيبت رئيس جمهور آينده به انتقاد از عملکرد دولت دهم پرداخت.

شريعتمداري همچنين در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه قطعا در انتخابات حاضر مي‌شويد؟ گفت: بله، حضورم در انتخابات قطعي است.

شريعتمداري در پاسخ به سوالي درباره اعلام برنامه‌هايش براي سکان‌داري قوه مجريه اظهار داشت: زمان اعلام برنامه‌ها فرا نرسيده است اما برنامه معين و تيم‌کاري مشخص شده است که در آينده نزديک اعلام مي‌شود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد پيش بيني شما از تعداد کانديداهاي اصلاح‌طلب در انتخابات رياست جمهوري چيست گفت: فکر مي‌کنم آنقدر زياد هستند که مي‌شود آنها را صادر کرد.

شريعتمداري درباره اينکه آيا با حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات به نفع وي کنار خواهد رفت يا خير عنوان کرد: من قبلا در اين مورد صحبت کرده‌ام و حرف تکراري نمي‌زنم.

عضو شوراي راهبردي روابط خارجي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه اسامي اعضاي کابينه و برنامه کاري خود را چه زماني اعلام مي‌کنيد؟ گفت: به زودي اسامي اعلام خواهد شد.

وي درباره مطرح شدن افرادي با عنوان اصلاح‌طلب بدلي در انتخابات سال آينده گفت: من هشت سال وزير دولت اصلاح طلب خاتمي بودم و در اين مورد بايد با کساني که با اصلاح‌طلبان بدلي ارتباط دارند سوال بپرسيد.

شريعتمداري در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه وحدت اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده امکان پذير است يا خير عنوان کرد: من هشت سال با دولت خاتمي و بيشتر از هشت سال با مجموعه مقام معظم رهبري در ارتباط بودم بنابراين مي‌توانم عامل وفاق باشم.

عضو شوراي راهبردي روابط خارجي درباره اينکه خاتمي ادعا کرده است شرايط براي حضور اصلاح طلبان در انتخابات فراهم نيست، عنوان کرد: ما اميدوار هستيم که شرايط فراهم شود تا همه سلايق و گروه‌ها بتوانند در انتخابات حاضر شوند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد با حجت الاسلام و المسلمين ري شهري ديدار داشته‌ايد؟ گفت: من هر هفته با آقاي ري شهري ديدار دارم چون از اعضاي دانشگاه علوم و حديث و قرآن هستم و رياست اين دانشگاه نيز با آقاي ري شهري است.

عضو شوراي راهبردي روابط خارجي در اين باره خاطرنشان کرد: من براي کانديداتوري در انتخابات با بسياري از بزرگان مشورت کرده‌ام.

زارع‌فومني در ادامه اين مراسم با بيان اينكه رنگ ما، رنگ خداست، اظهار داشت: ما فرزندان انقلاب هستيم و در انتخابات‌هاي مختلف حضور پيداكرده‌ايم و در انتخابات آينده نيز حضور فعال پيدا خواهيم كرد.

وي تلاش براي اجراي كامل قانون اساسي، تحقق آزادي‌هاي مشروع مردم، تلاش براي مبارزه با مفاسد اقتصادي و رانت‌خواري و تلاش براي اجرايي كردن كامل قانون اساسي را از اهداف جبهه مردمي اصلاحات دانست و عنوان كرد: خط مشي ما تحقق اهداف جبهه و پيگيري آنها از راه‌هاي قانوني، نقد و بررسي دستگاه‌هاي اجرايي كشور، برگزاري نشست‌ها و جلسات هم‌انديشي و ... است.

مراسم گرامیداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامی جبهه مردمی اصلاحات با حضور زارع فومني دبيركل اين جبهه بر روي سن و تقدير و تشكر از نوازنده کيبورد، نورپردازان تالار،‌ گروه موسيقي، اعضاي جبهه مردمي اصلاحات و تقاضا براي تشويق مکرر آنها به پايان رسيد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار