مرتضوي در نشست مشترک وزارت امور خارجه، وزارت کشور و وزارت دفاع:

انتخابات در ايران آزاد است/22 بهمن، پاسخ دندان شکن مردم به استکبار است

معاون وزير کشور گفت: ايران در طول تاريخ يکي از کشورهايي است که تعداد زيادي انتخابات برگزار کرده و هر کدام نتايج قابل قبولي داشته چرا که انتخابات در ايران آزاد است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "سيد صولت مرتضوي" در نشست مشترک وزارت امور خارجه، وزارت کشور و وزارت دفاع که صبح امروز در نمايشگاه دستاوردهاي دولت در مصلي برگزار شد، گفت: امام خميني (ره) همواره نظريه جمهوري اسلامي ايران مبتني بر آراي مردم و استراتژي کلاني را مطرح کردند که عدم وابستگي به قدرت بود و شعار جمهوري اسلامي ايران يک شعار محوري و برگرفته از آموزه‌هاي ديني و حکومت علني است.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران در بخش دفاع ملت‌هاي مزبور و رجال سياسي دنيا را از خواب غفلت بيدار کرد و در تفکر صاحبان زور و ثروت خانه تکاني کند.

معاون وزير کشور ادامه داد: اساسا جمهوري اسلامي ايران يکي از چالش‌هاي اصلي براي استکبار جهاني است که توانسته است قدرتهاي بزرگ و رژيم صهيونيستي را به لرزه دربياورد.

وي يکي از پايه‌هاي اصلي نظام را شرکت در انتخابات رياست جمهوري دانست و افزود: ايران در طول تاريخ يکي از کشورهايي است که تعداد زيادي انتخابات برگزار کرده و هر کدام نتايج قابل قبولي داشته چرا که انتخابات در ايران آزاد است.

مرتضوي خاطر نشان کرد: در انتخابات رياست جمهوري گذشته مشارکت مردم 84 درصد بوده و در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به رغم اينکه در تحريم استکبار جهاني بوديم اما 64 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

معاون وزير کشور ادامه داد: مردم با حضور در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات رياست جمهوري 92 پاسخ دندان شکني به عوامل استکبار خواهند داد.

مرتضوي خاطر نشان کرد: نظريه جمهوري اسلامي امام(ره) سبب شد تا ما به دو مولفه اساسي همچون پشتيباني ملي در حضور گسترده مردم در صحنه‌هاي مختلف برسيم که اين سرمايه‌ها غيرقابل شمارش است.

انتهاي پيام/



برچسب ها: مرتضوی ، انتخابات ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار