سي و چهارمين حماسه ملت ايران در "22 بهمن 1391"

حجت‌الاسلام گواهي: ملت ايران پاي انقلاب و نظام ايستاده‌اند

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: ملت ايران با حضور در راهپيمايي 22 بهمن 91 نشان دادند که پای انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری ایستاده و در راه اعتلای کشورشان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد.

"حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، حضور میلیونی مردم در "راهپیمایی22 بهمن" را غیرقابل وصف خواند و اظهار داشت: مردم امروز از ساعت 9 صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته و افتخار آفریدند که هیچ زبان و دوربینی نمی‌تواند آن را به تصویر بکشد.

وی افزود: با توجه به تبلیغات غرب و اعمال تحریم‌ها این حضور بی‌نظیر برای غرب غافلگیرکننده بوده و نشان‌دهنده بصیرت بالای ملت انقلابی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ملت با این اقدام نشان دادند که پای انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری ایستاده و در راه اعتلای کشورشان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در پایان با اشاره به دور جدید تحریم‌ها از سوی غرب علیه کشورمان خاطرنشان کرد: ملت فهمیم کشورمان ثابت کردند شعله عشق به انقلاب و مقام معظم رهبری در وجودشان از بصیرت و درک بالای آنان نشأت گرفته و با توطئه‌چینی‌ها خاموش نخواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ولی ، فقیه ، گواهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار