مازندران /// منیره هادی زاده / 8401690 / 09113528036

مشارکت مشاوران آلمانی در شهرک صنایع دستی مازندران

فرماندار رامسر درباره تغییر نام شهرک صنعتی به شهرک صنایع دستی گفت: برای این طرح، یک سرمایه‌گذار با 45 میلیارد تومان آورده با همکاری مشاوران آلمانی اعلام آمادگی کرد.

زروی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران گفت: امسال در ایام دهه فجر، 58 طرح کلنگ‌زنی و افتتاح شد که اعتبار آن 7 میلیارد و 424 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: برای طرح اورژانس بین راهی جواهرده، حدود 95 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد که برای مرحله نخست آن 35 میلیون تومان تعلق گرفته است.

فرماندار رامسر اعتبارات 13 طرح جهاد کشاورزی را حدود 2 میلیارد و 647 میلیون تومان اعلام و اعتبار طرحهای آب و فاضلاب روستایی و آب و فاضلاب شهری را به ترتیب 735 میلیون تومان و 3 میلیارد تومان بیان کرد.

زرودی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان رامسر، اشتغالزایی است، افزود: تشابه اسمی برخی از روستاها موجب می‌شود در توزیع اعتبار حق آنها ضایع شود و برنامه‌ریزی شده است که اسامی برخی از این روستاها را عوض کنیم.

وی درباره تغییر نام شهرک صنعتی به شهرک صنایع دستی تصریح کرد: برای این طرح، یک سرمایه‌گذار با 45 میلیارد تومان آورده، اعلام آمادگی کرد که همراه با مشاوران آلمانی‌اش قرار است مرحله نخست این طرح را تا خرداد 92 به اتمام برسانند.

برچسب ها: مشاور ، مشاوران ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.