رودهن/

رکورد پرس سینه پیشکسوتان ایران شکسته شد

رئیس هیات پرورش اندام فیروزکوه از شکسته شدن رکورد پرس سینه قدرتی پیشکسوتان کشور در رقابت های گرامیداشت دهه فجر این شهر خبر داد.

ˈنیما سنگسریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در رقابت های پرس سینه قدرتی گرامیداشت ایام الله دهه فجر که با حضور ورزشکارانی از فیروزکوه و تیم منتخب شهرستان ساری و به میزبانی باشگاه ˈهیربد جوانˈ فیروزکوه برگزار شد، ˈرمضان فصیحیˈ موفق شد تا در رده سنی پیشکسوتان بالای 70 سال رکورد شکنی کند.

وی گفت: فصیحی موفق شد با بلند کردن وزنه 110 کیلوگرم، رکورد ایران در این رده سنی را 5/2 کیلوگرم ارتقا دهد.

سنگسری افزود: در این رقابت ها همچنین ˈعلی فخرآورˈ عضو تیم ملی جانبازان و معلولان موفق شد تا با مهار وزنه 160 کیلوگرمی، رکورد پیشکسوتان بالای 50 سال ایران را ترقی دهد.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت های سایر رده های سنی و در رده نوجوانان ˈ رضوان بخشیˈ، ˈعرفان محمودیˈ، ˈامید ابراهیمیˈ و ˈحنان فروزانˈ در رده سنی جوانان ˈاحمد فخرآورˈ، ˈهادی علی اکبرخانیˈ، ˈبهروز محمودیˈ، ˈمسعود عربˈ و ˈعلی روزیمندˈ در رده بزرگسالان ˈایمان عربˈ، ˈحسین پورچهˈ و ˈسیدحسین حسینیˈ در اوزان مختلف به مقام نخست دست یافتند.

حسین پورچه از تیم منتخب ساری با به سینه کشیدن وزنه 175 کیلوگرمی به عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

با حضور اعضای هیات ژوری شهرستان و استان، رکوردهای بدست آمده ثبت شدند.

ˈهابیل ماه ورزˈ قهرمان آسیا از تیم منتخب ساری، از جمله میهمانان افتخاری این رقابت ها بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.