نظافتچی روباتیک صفحه موبایل آمد +عکس

این روبات نظافت کار مجهز به سنسورهايي است که مانع از افتادن روبات از لبه سطحي که در حال تميز کردن آن است، مي ‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از ویژگی های طراحان بزرگ در دنیا این است که از هر موضوع به ظاهر بی ربطی، ایده گرفته و آنرا تبدیل به یک محصول خاص می کنند و این موضوع در بین طراحان سخت افزارهای رایانه ای به یک رویه جالب تبدیل شده است.

یکی از تولیدات اخیر که نشات گرفته از همین ایده پردازی جالب طراحان است، ساخت یک روبات کوچک است که استفاده جالبی دارد. این روبات بسيار کوچک و با مزه‌ مي‌تواند به صورت خودکار صفحه‌ نمايش تبلت، موبايل و آي‌ پد را در مدت کوتاهي بسيار تميز کند.



ایده این روبات پر مصرف، از ماهی هایی که در آکواریوم های خانگی وجود دارند و آنها را اصطلاحا لجن خوار می نامند گرفته شده و اين محصول که اندازه آن 67 × 73 × 38 ميلي ‌متر بوده و تنها 82 گرم وزن دارد، تنها با يک عدد باتري AA کار مي‌ کند.

این روبات نظافت کار همچنين مجهز به سنسورهايي است که مانع از افتادن روبات از لبه سطحي که در حال تميز کردن آن است، مي ‌شود.

بر اساس اعلام شرکت عرضه کننده این محصول، این روبات فقط  17 دلار قيمت دارد و برای انجام ماموریت خود  چهار دقيقه براي تميز کردن سطح گوشي موبايل و 8 دقيقه براي تبلت زمان نياز دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار