زنجان به عنوان دومین استان در افزایش سرانه مطالعه مفیدانتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، این استان را دومین استان کشور از نظر افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد وگفت: براساس بررسی‌های شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با سرانه مطالعه 93.23 درصد به عنوان دومین استان کشور پس از تهران معرفی شده است.

احمدخانی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه مطالعه در کشور 75.34 درصد است، افزود: استان زنجان در این زمینه گام‌های مطلوبی را برداشته است.

وی با اشاره به شرکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در نمایشگاه دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم تصریح کرد: برنامه‌ها و مسابقات مختلف کتابخوانی نیز در دهه فجر برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از راه‌اندازی پیک مهر در 40 نقطه شهر زنجان خبر داد و ادامه داد: ایستگاه مطالعه نیز در شش نقطه به بهره‌برداری رسید.

احمد خانی با بیان اینکه برای نخستین‌بار کتابدار بخش کودک در استان جذب می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 28 بهمن‌ماه امسال در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به جذب 25 نفر در سال گذشته از سوی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطر نشان کرد: طی امسال  نیز 30 نفر به جمع کارکنان این اداره‌کل اضافه می‌شوند./س


برچسب ها: زنجان ، مطالعه ، مفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.