بروجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پهپادهاي ايران به طور مستمر از ناوهاي آمريکا در خليج‌فارس تصويربرداري مي‌كنند

رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: پهپادهاي جمهوري اسلامي ايران به‌صورت مستمر از ناوهاي آمريکايي حاضر در منطقه خليج‌فارس تصويربرداري مي‌کنند.

علاءالدين بروجردي نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه توانمندي جمهوري اسلامي ايران در جنگ الکترونيک و فرونشاندن پهپادهاي آمريکايي که پيشرفته‌ترين و مدرن‌ترين امکانات الکترونيک را در اختيار دارند به همگان ثابت شده است، گفت: منطقه در شرايطي قرار دارد که آمريکا جرات نمي‌کند بار ديگر پهپادهايش را به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران وارد کند، ضمن آنکه جمهوري اسلامي ايران به عنوان کشوري که بيشترين ساحل را در منطقه خليج‌فارس در اختيار دارد، با اعزام پهپادهاي خود بر روي ناوهاي آمريکايي به‌صورت مستمر از اين ناوها تصويربرداري مي‌کند.

رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس در ادامه افزود: با توجه به اين مسئله، اطلاعات جمهوري اسلامي ايران از وضعيت آمريکا در منطقه کاملا به روز است و اين توانمندي، هنرنمايي ما به لحاظ تکنولوژيكي در مقابله با هرگونه تعدي و تجاوز احتمالي را نشان مي‌دهد.

*مجموعه حضور آمريکا در منطقه در رصد نيروهاي جمهوري اسلامي ايران است

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا از پايگاه‌هاي آمريکا در منطقه نيز تصويربرداري شده است يا خير، تصريح كرد: مجموعه حضور آمريکا در منطقه کاملا در رصد نيروهاي جمهوري اسلامي ايران قرار دارد.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سامان
۰۹:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
به نظر من این خیلی کار بزرگیه!
ولی باید مواظب باشیم که این پهپادا توسط آمریکاییا به تله نیفتن!
زنده باد ایران و ایرانی
آخرین اخبار