رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد خبر داد

معافیت 204 نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد بویراحمد از خدمت سربازی

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد از معافیت 204 نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد از خدمت سربازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،زریر انصاری، اظهار کرد: مشکلات و نیازهای خانواده‌های تحت حمایت در سرفصل‌های کاری کمیته امداد بصورت کارشناسی بررسی و در جهت رفع این مشکلات ضوابط و قوانین خاصی طراحی و اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد به خدمات مهم این نهاد انقلابی اشاره کرد و گفت: از خدمات و اهداف مهم این نهاد معافیت فرزندان واجد شرایط خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی است.

انصاری اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون و در راستای ارائه تسهیلات به فرزندان مددجویان 204 نفر از فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار کمیته امداد این شهرستان از خدمت مقدس سربازی معاف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از معافیت سربازی فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بسترسازی جهت اشتغال جامعه هدف و به منظور توانمندسازی و استقلال مادی خانواده‌ها صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه به مزایای اجرایی شدن معافیت افراد واجد شرایط اشاره کرد و یادآور شد: معافیت این افراد منجر به کاهش بار سنگین مسئولیت و تأمین معاش خانوارهای که زنان سرپرست خانوار هستند، می‌باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: فرزند ذکور خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به لحاظ جسمی پیر و ناتوان هستند و توانایی مخارج زندگی را ندارند در صورت واجد شرایط بودن از خدمت سربازی معاف و یا دوران خدمت این افراد با هماهنگی به محل زندگی خود منتقل داده می‌شوند.
برچسب ها: معافیت ، یاسوج ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.