گاز رساني به ۳ روستاي اليگودرز

مدير عامل شركت گاز استان لرستان با بيان اينكه براي گازرساني به روستاهاي عباس آباد ، شریف آباد و گوره چی حدود ۱۳ كيلومتر شبكه گذاري انجام شده است از اتمام كار گازرساني به اين روستا ظرف كمتر از ۳ ماه خبر داد .

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،مهندس گودرزي در آیین افتتاح گاز رسانی به روستاهای الیگودرز گفت : با گازرساني به اين روستاها ۳۷۰ خانوار ساكن از نعمت گاز بهره مند شده اند كه اميد مي رود با استفاده صحيح از گاز آرامش بيشتري را تجربه كنند .

وي تصريح كرد : هزينه گازرسانی به اين ۳ روستا بيش از ۱۲ ميليارد ريال بوده و يك مورد ايستگاه تقليل فشار گاز نيز براي تكميل طرح نصب و راه اندازي شده است .
وي افزود : با بهره برداری از فاز ۱ مسکن مهر شهرستان الیگودرز ۱۲۵۰ واحد مسکونی گازدار شده اند و هزینه صرف شده بالغ بر ۵ میلیارد ریال بوده است .
گودرزی اضافه کرد : این طرح با اجرای ۳۲۰۰ متر شبکه شهری گاز و نصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار گاز به بهره برداری رسیده و امید می رود این خدمت ارزنده دولت به اقشار محروم موجب آرامش و آسایش این قشر شود .
حجت الاسلام والمسلمین حقیان امام جمعه شهرستان اليگودرز نیز در این آیین گفت : گازرساني به روستاها بدون همکاری مردم محقق نمی شود و از مردم این روستاها به خاطر همکاری و از مدیریت شرکت گاز استان به خاطر سرعت در اجرای پروژه قدردانی نمود./ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.