افتتاح 323 طرح گاز رسانی در بوشهر

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور عملیات اجرایی و افتتاح 323 طرح گاز رسانی با سرمایه‌ گذاری 155 میلیارد تومان در استان بوشهر آغاز شد.

افتتاح ۳۲۳ طرح گازرسانی در بوشهر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سورنا ستاری صبح امروز در ادامه سفر به استان بوشهر با حضور در شرکت گاز استان بوشهر طرح‌های گازرسانی را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

در این مراسم مدیرعامل گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه عملیات شبکه‌ گازرسانی 79 درصد افزایش یافته است اظهار داشت: شبکه گازرسانی از 2900 کیلومتر به 5200 کیلومتر افزایش یافته است که نسبت به سال 92 به میزان 79 درصد افزایش دارد.
 
غلام‌عباس حسینی با اشاره به افزایش انشعابات گاز در استان بوشهر بیان کرد: از 74 هزار انشعاب در قبل از سال 92 اکنون با 114 درصد افزایش به 158 هزار انشعاب افزایش یافته است.
 
وی با اشاره به طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون 34 شهر و 310 روستای استان بوشهر از شبکه گازرسانی بهره‌مندند و این در حالی است که طرح‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای این استان در حال اجراست.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به افتتاح گازرسانی به بزرگترین مجتمع پتروشیمی متانول جهان تصریح کرد:‌ امروز همزمان با افتتاح طرح گازرسانی به 323 روستا و شهر استان بوشهر طرح گازرسانی به بزرگترین مجتمع پتروشیمی گاز در شهرستان دیر با 17 کیلومتر به بهره‌برداری رسید.
 
حسینی گفت: طرح گازرسانی به کارخانه سیمان منددشتی افتتاح شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.