ساری/

برخوردار شدن هزار و 555 روستای مازندران از نعمت گاز

هفت روستای بابل با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛محسن عرب مقصودی در مراسم افتتاح گاز هفت روستای بابل به میزبانی بالا احمدچاله پی بابل گفت:محور فعالیت شرکت گاز استان در چهار شاخه شهری،روستایی، صنایع،کارخانجات و شهرک‌های صنعتی و سی ان جی است.



عرب مقصودی افزود:در بخش گازرسانی به روستاها ، از دو هزار و 921 روستای سطح مازندران،برای هزار و 913 روستا امکان گازرسانی وجود دارد که از این تعداد هزار و 555 روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.



وی ضریب نفوذ و برخورداری خانواده روستایی مازندران را 80 درصد برشمرد و گفت:نرم کشوری 50 درصد بوده که در مازندران 30 درصد بیشتر از متوسط کشوری است.



مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد:در حال حاضر پیمانکاران در 198 روستا مشغول فعالیت اجرایی هستند که نیاز به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال دارند.



عرب مقصودی افزود:در حوزه روستایی بابل از 469 روستا موجود،331 روستا قابلیت گازرسانی دارد که از این331 روستا 225 روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.



وی با اشاره به اینکه ضریب برخورداری شهرستان بابل 82 درصد بوده که نسبت به استان،بالاتر است،متذکر شد:ضریب برخورداری شهرستان بابل در پنج سال قبل تنها 20 درصد بوده که 62 درصد رشد داشته است.



عرب مقصودی تصریح کرد:برای 67 روستای دیگر بابل،پیمانکاران مشغول فعالت هستند که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد،با گازرسانی به این 67 روستا،10 درصد دیگر به ضریب برخورداری بابل اضافه شده و ضریب برخورداری شهرستان بابل را به 92 درصد خواهد رساند.


انتهای پیام/

برچسب ها: گاز ، روستا ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.