مشهد/

قاریان برگزیده مقطع شکوفه ها به مسابقات جهانی راه می یابند

رئيس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه با اشاره به جوايز سي و چهارمين دوره مسابقات سراسری قرآن شكوفه‌ها، گفت: كسانی كه در اين دوره از مسابقات شركت كرده‌اند می‌توانند در صورت موفقيت به مسابقات جهانی اين مقطع راه یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، ولی ياراحمدی با بیان این مطلب افزود: پيش‌بينی می‌شود اين مسابقات در سال‌های آينده با كيفيت و جذابيتی در حد مسابقات بزرگسالان برگزار شود.
وی ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن مقطع شكوفه‌ها می‌تواند زمينه‌ساز ورود اين شركت‌كنندگان در مسابقات بزرگتر و مهم تر باشد تا در آينده به قاريانی بين‌المللی تبديل شوند.
رئيس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خيريه تصریح کرد: كسانی كه در اين دوره از مسابقات شركت كرده‌اند می‌توانند در صورت موفقيت به مسابقات جهانی اين مقطع راه یابند، همچنين می‌توانند درمحضر مقام معظم رهبری آيات قرآن كريم را تلاوت كنند.
یاراحمدی با بیان اینکه برای ايجاد انگيزه برای شركت‌كنندگان جوايز اين دوره از مسابقات قرآن افزایش چشم گیری داشته است، یادآور شد: در این دوره از مسابقات جوايز نفرات برتر نسبت به سال‌های گذشته50 درصد افزايش داشته است.
رئيس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور با بيان اينكه بيشتر جوايزی كه در مسابقات قرآن به متسابقين داده می‌شود جوايز معنوی است، گفت: به طور مثال متسابقین این دوره از مسابقات علاوه بر رقابت در يك سفر معنوی حضور دارند كه می‌توانند از فضای پایتخت معنوی و وجود مضجع شریف امام رضا(ع) بهره‌های فراوانی به دست آورند. /س

برچسب ها: قاریان ، برگزیده ، مقطع ، شکوفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.