منصوري:

كاهش توليدات خودرو؛ روي‌آوري مردم را به خودروهاي فرسوده افزايش داده است

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: توليد خودرو در کشور 50 درصد روند نزولي به خود گرفته و اين مسئله موجب استفاده مجدد خودروهاي فرسوده از سوي مردم شده لذا توليد كنندگان خودرو بايد در سال آتي روند رو به رشدي در توليد خودرو داشته باشند.

مجيد منصوري نماينده مردم اصفهان و لنجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشكلات خودروهاي فرسوده و راهكارهاي جمع‌آوري آنها گفت: خورروهاي فرسوده يكي از معضلات اصلي كشورمان بوده و بايد مسئولين براي حل آن تلاش كنند.

وي در ادامه افزود: وجود خودروهاي فرسوده در كشور آسيب‌هاي جدي را در بخش‌ سلامت، نيروي انساني و تصادفات جاده‌اي وارد مي‌كند علاوه بر آن موجب هدر رفتن منابع كشور همچون نفت مي‌شود.
 
عضو كميسيون صنايع و معادن كشور تصريح كرد: بايد در زمينه جمع‌آوري خودرو‌هاي فرسوده اقدامتي همچون تسهيلات بلند مدت بانكي ( بهره کم يا بدون بهره )  به صاحبان خودروهاي فرسوده اعطا شده  تا صاحبان آنها تشويق به تعويض خودروهاي خود شوند.
 
نماينده مردم اصفهان و لنجان در مجلس با اشاره به كاهش 50 درصدي توليد خودرو در كشور خاطر نشان كرد: توليد خودرو در کشور 50 درصد روند نزولي به خود گرفته و اين مسئله موجب استفاده مجدد خودروهاي فرسوده از سوي مردم شده لذا توليد كنندگان خودرو بايد در سال آتي روند رو به رشدي در توليد خودرو داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، فرسوده ، تسهیلات ، نزولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار