پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارسال رایانامه‌ به دانشجویان دانشگاه آزاد با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

مشاور رئيس دانشگاه آزاد با بیان اینکه برخي افراد به بهانه‌های گوناگون از جمله "پروژه تاريخ نگاري دانشگاه آزاد" اقدام به ارسال رایانامه به دانشجویان می‌کنند، گفت: ارسال رایانامه برای دانشجویان دانشگاه آزاد باید از طریق مراجع رسمی و با هماهنگی دانشگاه صورت پذیرد.

پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه  باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: برخي افراد به بهانه‌های گوناگون از جمله "پروژه تاريخ نگاري دانشگاه آزاد" اقدام به ارسال پیام به رایانامه دانشجویان می‌کنند، از آنجا که اين کار بدون اطلاع و هماهنگي مسئولان دانشگاه آزاد انجام شده، کاري خلاف قانون و غیراخلاقی به شمار مي‌رود.

وي افزود: چيزي که در وهله اول از این اقدام‌ها تلقي مي‌شود خروج اطلاعات دانشجویان از دانشگاه و تلاش برخي افراد براي یارگیری یا فضاسازی در مجموعه دانشگاه است.

پرکره با تاکيد بر اينکه هرگونه بهره‌برداري از اطلاعات دانشجويان دانشگاه آزاد بايدفقط در فضای علمی و فرهنگی دانشگاه صورت گيرد، تصريح کرد: هر گونه سوء‌استفاده از اطلاعات دانشجويان خلاف قانون و شرع بوده و مسئولان دانشگاه آزاد آن را بر نمي‌تابند.

 مشاور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه اين جريان‌ از دو مقوله قابل بررسي است، گفت: با توجه به اينکه دانشگاه آزاد با رياست جديد وارد دومين سال فعاليت خود شده و همچنين در آستانه انتخابات رياست جمهوري به نظر مي‌رسد کساني قصد خدشه وارد کردن به فضاي دانشگاه را دارند، اما مطمئن باشند که دانشگاه آزاد اجازه هيچ‌گونه يارگيري و بهره‌برداري به گروه خاصي را نخواهد داد.

پرکره با اشاره به اينکه قصد نداریم فرد و یا گروه خاصی را در این خصوص متهم کنیم، اظهارداشت: حتما دانشجویان این مسئله را با جدیت پیگیری خواهند کرد و در صورتی که محرز شود اين گونه اعمال از جانب گروه خاصي و به منظور بهره‌برداري از دانشجویان انجام می‌شود، قطعا از طريق مراجع قانوني با آن برخورد خواهد شد.

 مشاور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه ماهيت "تاريخ نگاري دانشگاه آزاد" حرکتی ارزنده است، خاطرنشان کرد: ناهماهنگی در انجام این پروژه ارزشمند موجب خواهد شد تا اشخاص و گروه‌هايي که از تغيير مديريت در دانشگاه آزاد خرسند نبوده و به هر نحو قصد اخلال در کار دانشگاه را دارند از این ناهماهنگی استفاده کنند که ما این اجازه را به احدی نخواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید محمدی
۲۰:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
خداوند شما سربازان ولایت را توفیق دهد
آخرین اخبار