يوسفيان‌ملا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

بررسي لايحه بودجه سه‌دوازدهم، در جلسه‌علني 20 اسفند/ تشکيل کميسيون تلفيق ظرف دو هفته آتي

عضو کميسيون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينکه لايحه بودجه چند‌دوازدهم نيازي به بررسي درکميسيون‌هاي تخصصي و کميسيون تلفيق ندارد، گفت : لايحه بودجه سه‌دوازدهمي دولت، با قيد دوفوريت در جلسه علني مجلس در 20 اسفند‌ماه بررسي خواهد شد.

عزت‌الله يوسفيان‌ملا نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره نحوه بررسي لايحه بودجه سه‌دوازدهم و همچنين لايحه بودجه کل کشور در مجلس، گفت : طبق آيين‌نامه داخلي مجلس، از آنجايي که در لايحه بودجه سه‌دوازدهم، مبنا هزينه و اعتبارات سه‌ماهه نخست سال گذشته است، لذا اين لايحه نيازي به بررسي در کميسيون‌هاي تخصصي و کميسيون تلفيق ندارد و با قيد دوفوريت در صحن‌علني پارلمان بررسي و تصويب خواهد شد و مجلس در تاريخ 20 اسفند‌ماه  بررسي لايحه بودجه سه‌دوازدهم را در دستور کار خود دارد.
 
 
وي در ادامه افزود:  همزمان با بررسي لايحه بودجه چنددوازدهم، لايحه بودجه کل کشور نيز در کميسيونهاي تخصصي و کميسيون تلفيق بررسي خواهد شد.
 
عضو کميسيون برنامه بودجه و محاسبات درادامه تصريح کرد: مجلس از روز شنبه( 12 اسفندماه) لايحه بودجه کل کشور را چاپ و بين نمايندگان  توزيع خواهد کرد و نمايندگان از 12 تا 22 اسفند ماه به مدت 10 روز فرصت دارند تا پيشنهادات بودجه‌اي خود را به کميسيون‌هاي تخصصي ارائه کنند.
 
يوسفيان‌ملا ادامه داد: همچنين کميسيون‌هاي تخصصي نيز از 12 تا 27 اسفند‌ماه به مدت 15 روز فرصت خواهند داشت تا نظرات نمايندگان را اخذ و جمع آوري کنند و کميسيون تلفيق نيز همزمان با کميسيون‌هاي تخصصي فرصت دارد ظرف 15 روز  بودجه را بررسي کند که البته اين مدت تا 30 روز قابل تمديد خواهد بود.
 
وي در خاتمه خاطرنشان کرد:‌ کميسيون تلفيق ظرف دو هفته آينده با عضويت دو نفر از اعضاي کميسيونهاي تخصصي و تمام اعضاي کميسيون برنامه و بودجه تشکيل خواهد گرفت.
 
گفتني است، دولت لايحه بودجه سه‌دوازدهم و بودجه کل‌کشور در سال 92 را چهارشنبه 9 اسفند‌ماه تقديم مجلس کرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بودجه ، مجلس ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار