برخورد مناسب كاركنان گمرك با اتباع خارجي؛

سبب گسترش فرهنگ ايراني – اسلامي مي‌شود

رفتار و برخورد كاركنان گمرك با اتباع خارجي در هنگام ورود و خروج به كشورمان زمينه گسترش فرهنگ ايراني و اسلامي را فراهم مي‌كند و ديدگاه آنها را نسبت به كشورمان تغيير مي‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين حافظ‌نيا امام جمعه شهرستان آستارا در ملاقات مديركل و مسئولان گمرك اين شهر با وي ضمن بيان مطلب فوق گفت: منافع حاصل از تلاش كاركنان گمرك علاوه بر شهر آستارا ،كل كشور را دربر مي‌گيرد و سبب پيشرفت اقتصادي مي‌شود.

 وي افزود: استفاده از نيروهاي كارآمد، متدين و وظيفه‌شناس و همچنين برخورد مناسب با ارباب رجوع و اتباع آذري موجب رضايت‌مندي آنها شده و علاوه بر افزايش سطح مناسبات تجاري، سبب تغيير ديدگاه و نگرش مردم كشورهاي همسايه به جمهوري اسلامي ايران خواهد شد.

امام جمعه آستارا با ابراز خرسندي از نشست رؤساي گمركات مرزي آستارا در دو كشور و توافق‌هاي به دست آمده در زمينه رفع موانع و مشكلات تجاري و مسافري، از تلاش و زحمات مديران و كارشناسان گمرك آستارا قدرداني كرد.

براساس اين گزارش جهانگير بخشي مديركل گمرك آستارا نيز در اين ملاقات با ارائه گزارشي از عملكرد 11 ماهه اين گمرك و همچنين نتايج گفتگوهاي رؤساي گمركات مرزي دو كشور، بر آمادگي گمرك آستارا براي ارائه خدمات مطلوب‌تر به تجار و بازرگانان و مسافران تأكيد كرد./خ
برچسب ها: گمرک ، اتباع ، فرهنگ ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار