آغاز به کار سومين جشنواره جايزه تعالي صنعت پتروشيمي

سومين جشنواره جايزه تعالي صنعت پتروشيمي با شعار "تعالي سازماني ضامن توليد و توسعه پايدار" فعاليت امروز خود را آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ شرکت ملي صنايع پتروشيمي در راستاي ارتقاي مديريت علمي و ايجاد فضاي رقابتي براي استقرار سيستم هاي نوين مديريت، سومين جشنواره جايزه تعالي صنعت پتروشيمي را برگزار مي کند.
سومين جشنواره جايزه تعالي صنعت پتروشيمي در سال جاري با شعار "تعالي سازماني ضامن توليد و توسعه پايدار" به ميزباني شرکت اسپک با حضور مقام عالي وزارت و ساير مديران در حال حاضر برگزار مي شود.
براساس اين گزارش؛ با توجه به نامگذاري سال 91 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ملي حمايت از کار و سرمايه ايراني شرکت اسپک با همکاري مديريت طرح ها شرکت پژوهش و فناوري و انجمن استثنا به منظور معرفي دستاوردهاي جديد شرکت هاي معتبر و توانمند داخلي، در زمينه ساخت و توليد مواد شيميايي و اقلام و تجهيزات صنايع نفت و گاز، پتروشيمي اقدام به برگزاري نمايشگاه کرده است.
در اين جشنواره، 94 شرکت براي کسب جايزه تعالي در صنعت پتروشيمي رقابت مي کنند.
جايزه تعالي صنعت پتروشيمي در سه سطح تنديس، تقدير نامه و گواهي تعهد به تعالي برگزار مي شود.
شرکت هايي که مدل تعالي سازماني يا مدل جامع بلوغ مديريت پروژه را به طور کامل بکار گرفته باشند، طي دوره عملکرد حداقل 3 سال اخير بهبود مستمر را در فعاليت هاي خود نشان مي دهد.
به شرط کسب حدنصاب تعيين شده به تنديس هاي زرين، سيمين و بلورين دست مي يابند./س
برچسب ها: جشنواره ، تعالی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار