17 تا19 اسفند؛

جشنواره نوروزی و نیکوکاری در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

دوازدهمین جشنواره و بازارچه خیریه به مناسبت فرا رسیدن سال نوو جشن نیکوکاری در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند درفرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید امیر حسین صانعی دبیر جشنواره نوروزی نیکوکاری با اشاره به برگزاری جشنواره‌های نوروزی در آستانه فرارسیدن سال نو در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای سطح استان تهران، اظهار داشت: همه ساله در راستای جشن نیکوکاری و کمک به خانواده‌های نیازمند بازارچه‌های خیریه و نیز جشنواره‌های متنوع از سوی مراکز غیر دولتی با همکاری شهرداری و نهادها برگزار می شود تا مردم خیر و نیکوکار نیز در این مراسم‌ها سهیم باشند.

صانعیبا اشاره به اینکه در این جشنواره بیش از 45 غرفه متنوع پیش بینی شده است، گفت: این غرفه‌هاشامل سفره هفت سین، طبخ غذا، صنایع دستی، زیورآلاتدست ساز مددجویان و افراد تحت پوشش، پذیرایاحسان نیکوکاران خواهد بود.

دبیر جشنواره نیکوکاری و نوروزی، با اشاره به عرضه انواع شرینی جات با قیمت مناسب در این جشنواره عنوان کرد: شهروندان با خرید شیرینی مورد نیاز شب عید از غرفه های جشنواره علاوه بر شیرین کردن کام خود، شادی را به خانواده های تحت پوشش موسسه خیریه نیز هدیه خواهند کرد.

وی اینجشنواره رامحلیبرایعرضهکالاهایمختلفوموادغذاییدانست و افزود: درآمدحاصلازفروش کالا در این جشنوارهكه با ياري بيش از 200 نفر از اعضاي یک موسسه خیریه برگزار مي شود به صورت مستقيم صرفتامین نیازهای خانوادههایمحرومتحتپوششاینموسسهاز قبیل مواد غذایی، درمان، آموزش، مسکن و اشتغالمی‌شود .

صانعی به برگزاری مسابقه تهیه غذا در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: به قید قرعه به بهترین غذاهاي اهدايي در این جشنواره جوایزی و لوح یاد بود اهدا خواهد شد.

صانعی شهروندان تهرانی رادر یاری رساندن به نیازمندان پیشگام خواند و اظهارکرد: انتظار می رود امسال نیز مانند سنوات گذشته شاهد حضور فعال خیرین و نیکوکاران در بازارچه‌های خیریه به منظور فراهم آوردن زمینه کمکهای هر چه بیشتر به نیازمندان در آستانه سال نو باشیم.

وی ادامه داد: این سنت پسندیده در مناسبت‌های مختلف از سوی مردم به صورت خودجوش انجام می‌شود و در همین راستا دوازدهمین جشنواره نوروزی ونیکوکاری خيريه16 تا 18 اسفند ماه سال جاری از ساعت ١٠ صبح الی 22 در فرهنگسرای اندیشه پایین تر از سیدخندان ، پارک اندیشه برگزار می‌شود./ي2


برچسب ها: بازارچه ، خیریه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار