امیر سرتیپ پورشاسب:

وقتی ایمنی هست که توان رزمی نیز بالا باشد

اختتامیه همایش ایمنی و بازرسی نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ پورشاسب معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ اختتامیه همایش ایمنی و بازرسی نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ پورشاسب معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ شاه صفی فرمانده، حجت الاسلام والمسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی و فرماندهان بازرسی و ایمنی یگانهای تابعه و جمعی از مسئولین و فرماندهان در سالن همایش 9 دی فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ پورشاسب با اشاره به برگزاری این همایش آن را ابتکاری درست و بجا دانسته و افزود: در سایه این همکاری و هماهنگی است که می توانیم به اهداف عالیه برسیم.

وی با اشاره به وجه ایمنی این همایش ادامه داد: وقتی ایمنی است که توان رزمی نیز بالا باشد.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در توان رزمی سه فاکتور نقش اساسی دارد. اولین فاکتور فیزیکی می باشد که شامل نیروی انسانی است. وی تجهیزات و امکانات پشتیبانی را دومین عامل ایمنی در کار دانسته و از عامل فیزیکی روحی روانی به عنوان سومین عامل یاد کرد که باعث ایجاد روحیه ایمان و انگیزه می شود.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی حضور کارشناسان و نخبگان و پیشکسوتان را جهت ایجاد شبکه علمی در پیشگیری از سوانح هوایی مهم دانسته و ماحصل آن را توجه به بعد ایمنی پروازها برشمرد.

امیر شاه صفی به معاونتهای عملیاتی نهاجا توصیه کرد که از پهپادهای موجود استفاده بهینه کرده و با تربیت نیروهای متخصص و خلاق پروازهای پهپاد را عملیاتی کنند.

وی شناسایی نقاط ضعف و قوت و آشنایی به روحیات کارکنان پرواز را از مهمترین راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث و سوانح دانست.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صبری ریاست عقیدتی سیاسی و سرتیپ دوم خلبان محمد قراباغی معاون عملیات نهاجا به ایراد سخنرانی پرداختند.

لازم به ذکر است در روز نخست این همایش فرماندهان و مسئولین شرکت کننده با حضور در کارگاه های تخصصی به بررسی عملکرد یکساله در حوزه های خود پرداختند.

 
برچسب ها: همایش ، ایمنی ، بازرسی ، نهاجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار