امیر سرتیپ آشتیانی خبر داد

تدوین سند راهبردی ایمنی با 7000 ساعت تلاش و نقش‌آفرینی متخصصین

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تدوین سند راهبردی ایمنی با 7000 ساعت تلاش و نقش‌آفرینی متخصصین که بیش از 90 نفر هستند به موافقت ریاست ستاد کل رسید.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش ایمنی و بازرسی نیروهای مسلح که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد با اشاره به بیانات امام علی (ع) و رهبر معظم انقلاب و رهنمودهایی که در کتاب آسمانی قرآن درباره‌ امنیت وجود دارد، اظهار داشت: همه عوامل فیزیکی و غیر فیزیکی در ایجاد امنیت موثربوده و قالب سوانح و حوادثی که اتفاق می‌افتد در زمانی است که علی‌رغم اینکه همه چیز محیاست رخ می‌دهد. 
 
وی ادامه داد: تلاش برای احراز استحقاق، به عنوان گمان خوب به خدا، بالا بردن آگاهی‌ها و آموزشها، جدی گرفتن مقررات و پیش بینی مخاترات و تقویت سطح آگاهی فرماندها و مسئولین نیروهای مسلح از جمله اینهاست. 
 
معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: تدوین سند راهبردی ایمنی با 7000 ساعت تلاش و نقش‌آفرینی متخصصین که بیش از 90 نفر هستند به موافقت ریاست ستاد کل رسید. 
 
وی یادآور شد: کاهش چشمگیر حوادث و سوانح پیش بینی و برنامه ریزی برای ساختار بندی مناسب و نوسازی بخشهای هوایی فرسوده و برنامه‌ریزی جهت ایمنی و لزوم توجه به قانون از جمله اقداماتی است که باید صورت بگیرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار