سرهنگ ليراوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شبيخون پليس به خرده فروشان مواد مخدر/ دستگيري 115 متهم

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پي امرييه فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پي اجراي يك طرح در روز گذشته 115 فروشنده مواد مخدر دستگير شدند.

سرهنگ سعيد ليراوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران درباره اجراي طرح مبارزه با فوروشندگان و توزيع كنندگان مواد مخدر گفت:معاونت عمليات مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پي امرييه سردار ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص طرح مبارزه با فروشندگان و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح پايتخت اجراي اين طرح را از ساعت 8 صبح روز گذشته آغاز كردند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت در ادامه اظهار داشت: ماموران زبده اين حوزه زير نظر معاونت عمليات مبارزه با مواد مخدر توانستند تا اواخر ساعات پاياني روز گذشته با حضور در مكان هاي شناسايي شده و آلوده 115 فروشنده و توزيع كننده مواد مخدر را دستگير كنند.
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: در اين ميان ماموران اين حوزه توانستند با يك نفر از توليد كننگان و توزيع كنندگان بزرگ مواد مخدر افيوني را كه مدت ها از دستان پلسي فراري بود دستگير كنند.
سرهنگ ليراوي در پايان خاطر نشان كرد: در بازرسي بدني از متهمان دستگير شده بيش از 377 گرم شيشه، 65 گرم كراك، 46 گرم شيشه، 23 گرم هروئين، 19 عدد پايپ، 3 دستگاه ترازوي ديجيتالي و مقاديري ديگر از انواع  مواد مخدر گشف و ضبط گرديد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار