گزارش/

مروري بر مهمترين عناوين خبري دانشگاه در دي‌ماه 91

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در دي‌ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران در دي‌ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

فرهاد رهبر: ايران انحصار علم را از دست ايادي استکبار خارج کرده‌ است

رئیس دانشگاه تهران با بیان اين‌که کشور ایران با پيشرفت در عرصه‌های مختلف، انحصار علم را از دست ایادی استکبار خارج کرده است، گفت: علم اکنون ديگر ابزار سلطه نيست، بلکه به عنوان ابزاري در خدمت مردم قرار گرفته است.



بخشي: چگونگي اجرايي شدن فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در پرده ابهام است

عضو كارگروه تحول اقتصادي با اشاره به اينكه جزئيات فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها شفاف نيست، گفت: تا به حال از سوي دولت و يا مجلس، به صورت شفاف درباره فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها مطلبي روشن نشده و جزئيات آن مشخص نيست.

عباسي: تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گزينشي نيست

دبير سياسي اتحاديه سوم دانشگاه آزاد اسلامي گفت: تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد با هدف شفاف‌سازي اشکالات موجود پيرامون اين طرح صورت مي‌گيرد لذا با باز شدن پرونده بايد گناهكاري و خلافكار بودن يا نبودن مديران قبلي که در سمت خود باقي مانده‌اند نيز در دادگاه عمومي مردم و دادگاه قضائي، معيّن شود.

دلفاردي: تفحص از دانشگاه آزاد بدون غوغاسالاري به نتيجه‌ مي‌رسد

دبيركل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اينكه مراجع مسئول در جمهوري اسلامي، تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد را انجام مي‌دهند، گفت: تنها در يك فضاي آرام، بدون تشنج، عادلانه و بدون غوغاسالاري، اين موضوع به نتيجه مي‌رسد.

اميريان: حضور رييس‌جمهور در مجلس موجب تعامل مسئولان مي‌شود

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه حضور احمدي‌‌نژاد در مجلس اقدامي مثبت بود، گفت: بهتر بود رييس جمهور، وقت خود را به‌گونه‌اي تنظيم مي‌کرد که بتواند مستمع نظرات نمايندگان باشد تا اين امر موجب تعاملي دوطرفه‌ ميان مسئولان باشد.

آقاي عسگراولادي! گفتار خود را با شاخص ولایت منطبق کنید

انجمن‌های اسلامی دانشجویان 6 دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به حبيب‌الله عسگراولادی تاكيد كردند: شما دانسته یا ندانسته مسیری غلط را در پیش گرفته‌اید و متاسفانه نتیجه سخنتان آب به آسیاب دشمن ریختن است... زین پس نیز گفتار خود را با شاخص ولایت منطبق کنید تا موجبات دلشادی دشمنان انقلاب و خدشه به خدماتتان در این انقلاب نشوید.

قلي‌نژاد: استقبال از کرسي‌هاي آزادانديشي نيازمند سعه‌صدر متوليان

مسئول بسيج دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اگر متوليان و مخاطبان کرسي‌هاي آزادانديشي نسبت به ماهيت کرسي‌برگزار شده توجيه باشند و بتوانند نظرات موافق و مخالف را شنيده و آن را با گفتمان منطقي پاسخ دهند، مي‌توان يک کرسي معقول، پرشور و باحرارت برگزار کرد.



ثابتی: تفحص از "جولانگاه بازیگران سیاسی" مسائل بسیاری را روشن خواهد کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: تفحص از دانشگاه آزاد باعث شفاف‌سازی مسائل بسیاری خواهد شد، چراکه این تحقیق و تفحص باید مشخص کند که دانشگاه آزاد بودجه‌هایش را صرف چه اموری کرده است؛ همچنین مبنای استخدامی کارمندان و پذیرش دانشجویان این دانشگاه باید روشن شود.

همسر شهيد علي‌محمدي: تا جان در بدن دارم از خون بهاي همسرم دفاع خواهم کرد

همسر شهيد علي‌محمدي گفت: تا جان در بدن دارم از خون بهاي همسرم دفاع خواهم کرد.

حجت‌الاسلام ابوترابي‌: "شهيد علي محمدي" در تبديل دانش خود به فناوري هسته‌اي كشور نقش مهمي داشت

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: "شهيد علي محمدي" نه به خاطر توليد علم بلكه به اين علت كه در تبديل دانش خود به فناوري مورد نياز كشور به خصوص در عرصه هسته‌اي نقش مهمي داشت مورد توجه قرار گرفت و به شهادت رسيده است.



چرا مسائل فرهنگي در مجلس مغفول مانده است؟

در نامه اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور خطاب به حجت‌الاسلام آقاتهراني آمده است: تا کی باید شاهد این موضوع باشیم که موضوعات فرهنگی بر خلاف تاکید مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) شأنی دسته چندمی و بی‌الویت داشته باشد و مسئولین هم کمترین اهتمامی به این مهم ندارند.

کمالي‌زاده: برخوردهاي سليقه‌اي آسيب جدي به فرهنگ کشور وارد مي‌کند

عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت با اشاره به اهميت مهندسي فرهنگي در کشور گفت: برخوردهاي سليقه‌اي و بدون برنامه در مسائل فرهنگي آسيب‌هاي جدي را به کشور وارد مي‌کند

کريمی: مدعيان تقلب در انتخابات ضربات جبران‌ناپذيري به نظام زدند

دبیر سیاسی اتحادیه اسلامي دانشجويان مستقل گفت: درسال 88 شاهد اتفاقات عجیبی از سوي کسانی بودیم که به خاطر قدرت‌طلبی و حفظ آبرو میان اطرافیانشان ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند و ضربه جبران‌ناپذیری را به ملت و نظام وارد کردند.

رمضان‌پور: دشمنان با توهين نمي‌توانند جلوي اشاعه تفکر اسلامي را بگيرند

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت گفت: توهين کنندگان به مقدسات اسلامي نمي‌توانند جلوي فكر اسلامي و پيشرفت آن را بگيرند و حرکت‌هاي ضد اسلامي آنان فقط عزم مسلمانان را راسخ‌تر مي‌کند.

اصلي پور: ترور دانشمندان اراده جوانان را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان کرد

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه همدان گفت: دشمنان به دلیل اینکه تحمل دستاوردهای علمی و این همه پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند، ناگزیر دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، غافل از اینکه این حرکات عزم و اراده جوانان ایرانی را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان خواهد کرد.

غفوري: رعايت اخلاق مهمترين اصل در حفظ وحدت است

دبير کل اتحاديه بين‌المللي امت واحده گفت: با نزديک شدن انتخابات همه گروه‌ها بايد اخلاق را رعايت کرده و نقد را وسيله تخريب ديگران نکنند.



قاسمي: اجازه نمي‌دهيم حق حاکميت ايران بر جزاير سه‌گانه را زير سوال ببرند

دبير تشکيلات سياسي جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران با بيان اينکه اجازه نمي‌دهيم حق حاکميت ايران بر جزاير سه‌گانه را زير سوال ببرند، گفت: دخالت‌هاي بدون توجيه دشمنان نظام به بهانه نادیده گرفتن همکاری مثبت و شفاف ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی است و به زعم خودشان خواستار پایبندی تهران به تعهدات بین المللی هستند.


برچسب ها: عناوین ، خبری ، دانشگاه ، مهرماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار