گزارش/

مروري بر مهمترين عناوين خبري دانشگاه در بهمن‌ماه 91

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در بهمن‌ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران در بهمن‌ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

داداش‌پور: دمیدن در آتش تنش موجب فراموشی اولویت‌های اصلی نظام می‌شود

قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران با اشاره به وحدت قوا و پرهیز از تفرقه گفت:دمیدن در آتش تنش موجب حرکت جامعه به سمت ناپایداری و جایگزین شدن موضوعات فرعی و فراموشی اولویت‌های اصلی نظام می‌شود که این امر برخلاف پیشرفت و پویایی کشور است.

محصولی: مافياي نفتي پيغام داد هواي ما را داشته باش، گفتم آمده‌ام هواها را بر هم بزنم

در دومین جلسه میزگرد سیاسی، یازدهمین اردوی آموزشی جهاد اکبر با موضوع "نگاه به آینده و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو"، صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در جمع دانشجویان حضور یافت و به پرسش های آن ها پاسخ داد.



سیدافقهی: چرا ما باید از سوریه دفاع کنیم؟

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: باید به این که وضع سوریه بر امنیت ملی ما اثر می‌گذارد، برسیم. بشار اسد اگر پیروز شود، روی ما مستقیم اثر مثبت می گذارد و اگر شکست بخورد ما به دردسرهای جدی می‌افتیم.

سيدافقهي: به مرسی گفتند با ایران رابطه داشته باشی 1.5میلیون کارمند مصری را از عربستان اخراج می‌کنیم

کارشناس مسائل بین الملل معتقد است: باید به این که وضع سوریه بر امنیت ملی ما اثر می‌گذارد، برسیم؛ بشار اسد اگر پیروز شود، روی ما مستقیم اثر مثبت می‌گذارد و اگر شکست بخورد ما به دردسرهای جدی می‌افتیم.



کواکبيان: تصميم‌گيرنده نهايي درباره مذاکره با آمريکا شخص رهبري است

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: شکی نیست که تصمیم گیرنده نهایی در مورد مذاکره یا ارتباط با آمریکا شخص رهبری بر اساس قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام ثقفي: ايستادگي در برابر خصم بين‌الملل در گرو "وحدت ملي" است

يک پژوهشگر تاريخ اسلامي گفت: با توجه به بحران‌هاي موجود، نيروهاي سياسي بايد با يکپارچگي و وحدت ملي در برابر خصم بين‌الملل بايستند.



اشکوري: لزوم سعه صدر بيشتر مسئولان نسبت به يکديگر

يک استاد دانشگاه با تأکيد بر سعه صدر مسئولين کشور نسبت به همديگر گفت: منتخبين کشور بايد با توجه به تحرکات مخالفان انقلاب و فشارهاي اقتصادي و فرهنگي وارده از سوي آنها از هر گونه عمل تنش آفرين که موجب کامل شدن پازل دشمن مي‌شود، بپرهيزند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عناوین ، خبری ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار