شبکه سحر در " خانه بی پرنده " آشیان می کند

مجموعه تلویزیونی " خانه بی پرنده " کاری از شبکه تهران با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برای مخاطبان بوسنیایی شبکه سحر زیر نویس شده و برای پخش از سیمای بوسنیایی این شبکه آماده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این مجموعه به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیر نویس شده، ترجمه آن بر عهده مهرداد پورکی بوده و سمیرا نظیر ویراستاری متون " خانه بی پرنده " را انجام داده است.
علیرضا نجفی به عنوان اپراتور زیر نویس در این طرح فعالیت داشته است. داستان " خانه بی پرنده " را که شعله شریعتی نوشته است، کاظم معصومی کارگردانی و امیر حسین شریفی تهیه کنندگی نموده اند. داستان این مجموعه درباره دختری است که در زمان جنگ تحمیلی مفقود می‌شود.
حاج عباس و مرضیه، پدر و مادر این دختر سالها بدنبال یافتن فرزند خود هستند تا اینکه پس از ۲۷ سال دخترشان پیدا می‌شود. با ورود دختر جوان به خانه حاج عباس و مرضیه زندگی این زوج سالمند دگرگون می‌شود.
بازیگران این مجموعه سعید نیکپور ، محمد حاتمی ، سامیه لک ، پیام اسکندری ، ساقی زینتی ، مالک سراج ، کسری ذوالفقاری ، سارا نازپرور ، آذین سواحلی ، زهره کیانفر ، شهروز ابراهیمی ، کاظم افرندنیا ، محمد ابهری ، صدرالدین حجازی ، جعفر دهقان ، ماهرخ شریفی ، سوگل طهماسبی ، کامران فیوضات ، حمیدرضا مرادی ، مینا نوروزی و روناک یونسی هستند. سریال " خانه بی پرنده " در 32 قسمت 45 دقیقه ای به زودی از آنتن سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر برای مخاطبان این شبکه در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان پخش می شود./ي2
برچسب ها: شبکه سحر ، خانه ، بی پرنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار