"پرواز پنجم ژوئن" در سیمای بوسنیایی به زمین می نشیند

"پرواز پنجم ژوئن" و "در همین نزدیکی" عناوین جدیدترین فیلم های داستانی هستند که برای بینندگان شبکه جهانی سحر در منطقه بالکان و جمهوری آذربایجان پخش می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم سینمایی "پرواز پنجم ژوئن" یکشنبه ساعت 12:40 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.

این فیلم که محصول سال 1368 است به سرپرستی علی رحمان پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است.

فیلم سینمایی "پرواز پنجم ژوئن" به کارگردانی و نویسندگی علیرضا سمیع آذر داستان چهار هواپيماربا شامل سه مرد و یک زن را روایت می کند که روز ‌٥ ژوئن يک هواپيماي ايراني را مي ربايند. دو تن از مسافران، که بعداً معلوم می شود یکی از آنها مأمور است، هواپیمارباها را خلع سلاح می کنند و در برابر حیرت مسافران هواپیما را به همان مقصدی که هواپیماربایان می بردند، هدایت می کنند و

مجید جعفری، ناصر آقایی، آتیلا پسیانی، محسن زهتاب، تانیا جوهری، حسین نصرآبادی، ارژنگ فرخ پیکر، فرشید زارعی فرد، منوچهر حامدی، هوشنگ حسامی، رضا مختاری، بهروز بقایی، ابراهیم آبادی و حسین امیرفضلی در "پرواز پنجم ژوئن" ایفای نقش کرده اند.

*روایت "در همین نزدیکی" برای آذری زبانان

بینندگان سیمای آذری هم یکشنبه این هفته ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه، شاهد فیلم تلویزیونی "در همین نزدیکی" خواهند بود.

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است.

علی احمدی آده ترجمه متون این فیلم را بر عهده داشته و صداپیشگانی همچون شهباز دولت نژاد، مهدی حسین زاده، سعید بحرالعلومی، ونوس محسن زاده، ندا سام و وحید آقاپور به گویندگی در آن پرداخته اند.

صدابرداری و افکت دوبله این فیلم تلویزیونی بر عهده ساناز اکبری بوده و میکس آن را صادق صبور انجام داده است.

فيلم تلويزيوني "در همين نزديكي" به كارگرداني راما قويدل و تهیه کنندگی بهروز مفید، محصول گروه فيلم و سريال شبكه سه سیما است و داستان آن درباره مهندس محسنيان، مديرعامل يك شركت بزرگ اقتصادي است كه ارتقا و توسعه شركتش تنها هدفي است كه دنبال مي كند و در اين راه ناخواسته مشكلاتي را براي كارمندانش ايجاد مي كند. تا اينكه يك روز صبح متوجه حضور شخصي ناشناس در دفترش مي شود که خود را مرگ ناميده و اظهار مي دارد ماموريت گرفتن جان او را دارد و ...

بازيگراني همچون پرويز پورحسيني، پرستو گلستاني، پيام دهكردي، رسول نجفيان، بهناز جعفري، شاهين انصاري و بتول ابراهيمی در اين فيلم تلويزيوني حضور داشته اند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار