وخامت حال اسیر فلسطینی اعتصاب کننده غذا

پزشکان رژیم صهیونیستی از وخامت حال سامر العیساوی اسیر فلسطینی که اعتصاب غذا کرده است و بروز علائم خطرناکی در بدن وی سخن می گویند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ سامر العیساوی اسیر فلسطینی که بیش از هفت ماه است در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتصاب غذا به سر می برد به نماد اصلی مقاومت و مبارزه فلسطینیان تبدیل شده است. مرکز حمایت از اسرای فلسطینی اعلام کرد کمیته پزشکان اسرائیلی به دنبال وخامت حال سامر العیساوی وکیل وی را به صورت فوری احضار کرده است. 

در ادامه گزارش آمده است: مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل این اقدام را پس از آن انجام دادند که پزشکان بیمارستان اعلام کردند سامر وارد مراحل خطرناکی شده است بخصوص که علائمی در وی پدیدار شده است که نشان از ضعف عملکرد عضلات قلب دارد. پزشکان اعلام کردند در این اوضاع سامر با خطر مرگ یا کما روبروست. 

گزارشگر در ادامه به واکنش ضعیف اتحادیه اروپا به این مسئله اشاره کرد و افزود: کاترین اشتون در واکنش به این امر اعلام کرد اتحادیه اروپا اوضاع اسرای اعتصاب کننده را با نگرانی دنبال می کند و اتحادیه اروپا بر اجرای قوانین بین المللی اصرار می کند و مخالف بازداشت های اداری یا هرگونه بازداشتی بدون اتهام است. 

در ادامه گزارش آمده است: ناظران بر این باورند که تحرکات جمعی و گردآوردن توان سیاسی و تشکیل کمیته تحقیق بین المللی برای تحت پیگرد قرار دادن اسرائیل به سبب جنایاتی که مرتکب شده است از جمله امور مهم در محافل بین المللی به شمار می رود. 

                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: اسیر ، اسرائیل ، فلسطین ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار