فارس/

تصویب 107 طرح کشاورزی اشتغال‌زا در مرودشت

فرماندار مرودشت از تصویب 107 طرح کشاورزی در این شهرستان به ارزش 22 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، سید یدالله حسینی از تصویب 107 طرح به ارزش 12میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح‌ها در زمینه مکانیزاسیون، امور دام، صنایع و منابع طبیعی فعالیت می‌شود.

این مسئول با تشریح اهمیت اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی این شهرستان، گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 120 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به شکل غیرمستقیم ایجاد می‌‌شود.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی مرودشت در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون 330 طرح کشاورزی به تصویب رسیده که ارزش ریالی آن 22میلیارد تومان بوده و به متقاضیان پرداخت شده است.

حسینی در ادامه با قدردانی از زحمات اعضای کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل به خاطر هم‌افزایی و همکاری در ارائه نظرات کارشناسی و تحقق واگذاری تسهیلات بانکی به متقاضیان، خواستار ادامه یافتن فعالیت این کارگروه با جدیت بیشتر در سال آینده شد.

وی در پایان از ارزیابی و آنالیز عملکرد بانک‌های عامل خبر داد و خواستار همکاری بیشتر آن‌ها با این کارگروه و تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد./س

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، اشتغال زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.