تلاش‌هاي "بي‌بي‌سي" و "احمد شهيد" نتيجه داد / "سر جيگر" به صفحه تلويزيون بازگشت

پس از اينكه شبكه بي‌بي‌سي فارسي چند ماه پيش اعلام كرد كه شخصيت "جيگر" در برنامه "كلاه قرمزي" ممنوع‌التصوير شده است و بعد از تلاش‌هاي مجدانه "احمد شهيد" گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران بار ديگر "سر جيگر" به صفحه تلويزيون بازگشت.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، پس از اينكه چند ماه پيش شبكه سلطنتي انگليس از ممنوع التصوير شدن شخصيت "جيگر" در برنامه "كلاه قرمزي" خبر داد تلاش‌هاي مجدانه "احمد شهيد" گزارشگر ويژه سازمان ملل در امور ايران به همراه مديران اين شبكه،  براي رفع اين مشكل آغاز شد.

دربار سلطنتي در اولين اقدام براي آن كه شخصيت جيگر را شخصيتي مهم كند، به او لقب "سر" داد تا او هم رديف شاهزاده‌هاي دربار قرار بگيرد.

با توجه به تلاش‌هاي مجدانه و شبانه روزي مديران بي‌بي‌سي فارسي و آقاي گزارشگر كه ماه‌ها به طول انجاميد، اين روزها خبر مي‌رسد كه "سر جيگر" رفع محدوديت شده و توانسته است دوباره به آنتن تلويزيون ايران برگردد.

"سر جيگر" كه از شب گذشته در مجموعه جديد "كلاه قرمزي" حضور يافته است در پيامي از دوستان خود در شبكه بي‌بي‌سي فارسي و همچنين احمد شهيد تشكر و قدر داني كرد.

در پي انتشار پيام خر مجموعه كلاه قرمزي و حضور او بر صفحه‌هاي تلويزيوني بود كه موجي از شادي در فضاي مجازي به راه افتاد و كاربران نيز از دربار سلطنتي و اقاي گزارشگر تشكر كردند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: جیگر ، تلویزیون ، بازگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار