نقش جديد خواننده مبتذل خوان براي تبليغ فرقه ضاله بهاييت در صدای آمريکا

شبکه ضد ايراني و شايع پراکن "صداي آمريکا" که هميشه سعي دارد به عناوين مختلف فرقه ضاله بهاييت را رواج دهد اينبار دست به دامن يک خواننده مبتذل خوان شده است.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران، شبکه شايع پراکن "صدای آمریکا" هر چند روزی ادعا می‌کرد در میان ایرانیان طرفداراني دارد اما به اعتراف امیرعباس فخرآور یکی از افراد خود فروخته این رسانه، هم‌اکنون تعداد بیننده‌هایش حتي از تلويزيون هاي فاسد فارسي زبان لس‌آنجلسی هم کمتر شده ، هر چند پشت پرده و اتفاقات غير اخلاقي رخ داده در تلويزيون رو به تعطيلي "صداي امريکا" وابسته به فرقه ضاله بهايي بر کسي پوشيده نيست.

نفوذ و سیطره فرقه بهائیت در ارکان و بدنه این شبکه تلویزیونی ضدایرانی به حضور"احمدرضا بهارلو" نخستین رئیس بخش فارسی "صدای آمریکا" بر مي گردد.

لذا حضور سيستماتيک بهائيان در اين شبکه ضد ايراني به تلاش دست‌اندرکاران اين شبکه با استخدام کارمندان بخش فارسی و گزینش از میان بهاییان کاملا آشکار است.

اين شبکه شايع پراکن براي جبران مخاطب هاي از دست داده شده اش اينبار دست به دامن يکي خواننده هاي مبتذل خوان دوران طاغوت شده تا علاوه بر اشاعه اشعار فرقه ساختگي بهايي از وي به عنوان ميهمان ويژه در برنامه هايشان دعوت کنند.



نقش‌هاي مستهجن عهديه

"عهدیه بَدیعی" که در يک خانواده بهائي در تهران متولد شده است ، پيش از انقلاب اسلامي صد ها ترنه و آهنگ مبتذل خوانده است ، ترانه هايي که اکثر قريب به اتفاق آنها براي فيلم هاي فارسي آن دوران بوده است.



ترانه هاي خوانده شده از سوي وي بيشتر براي نقش بازيگران کاباره اي و رقاصه ها و هنر پيشه هاي بد نام فيلم هاي فارسي دهه چهل و اوايل دهه پنجاه سينماي ايران مورد استفاده قرار مي گرفت که محتواي آنها را ترويج فساد و در بد ترين نوع آن بوده است و همين موضوع باعث شد تا وي زبانزد افراد فاسد و لاابالی آن دوره شود.



وی بدلیل همسو بودن گرایشات فکری اش با مدیریت بهايي مجموعه شبکه صداي امريکا و شبکه سخن‌پراکني بی بی سی در حال حاضر با این شبکه ها همکاری مي کند تا با حضور در اين برنامه ها به اشاعه اشعار مبتذل بهايي بپردازد.

لذا با واکاوي عملکرد اين شبکه ضدايراني آشکار است که مهمترين هدف اين شبکه رواج ابتذال و از خودبيگانگي با حضور خواننده ها و رقاصان مبتذل و دور از اخلاق بهايي در فيلم هاي مبتذل و مستهجن در زمان طاغوت است تا به ظن خودشان سناريوهاي انحطاطي و غير اخلاقي بهائيت را ترويج کنند.

برچسب ها: عهدیه ، بهایی ، فرقه ، ضاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
ما باید یاد بگیرییم به اندیشه های هم احترام بگذاریم.
دم از اسلام زدن و عمل نکردن...
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۱:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
همه بد هستند جز شما
آخرین اخبار