کارمند صداي آمريکا با الگو گيري از حيوانات همجنسبازي را طبيعي ميداند + سند

احمد باطبي که در صداي آمريکا بر ضد کشورمان به مزدوري مشغول است با مقايسه خود و دوستانش با حيوانات همجنسبازي را طبيعي و مخالفت با آن را ناپسند ميداند .

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران: بي بندوباري اخلاقي و انحرافات جنسي موجب بسياري از مشکلات روحي و رواني غربي هاست آزادي هاي جنسي در جوامع غربي و افراط در اين غريزه بسياري را به پوچي کشانده و آنها را دچار انحرافات جنسي کرده است اين انحراف اخلاقي در اديان گذشته نظير يهوديت و مسيحيت نيز گناه کبيره شمرده شده است.
منحرفين جنسي در غرب با نفوذ در نهاد هاي قانونگزاري ازدواج همجنسبازان و ساير امکانات را براي اين منحرفين بدست آورده اند حتي اوباما بکارگيري اين منحرفين در ارتش آمريکا را قانوني اعلام کرده و ازدواج آنان در بسياري از ايالتهاي آمريکا با وجود مخالفت هاي فراوان قانوني شده است.

همجنسبازان براي عادي جلوه دادن انحراف خود با ساخت تحقيقاتي به ظاهر علمي در مورد شيوع اين انحراف در بعضي از حيوانات وجود آنرا نشاندهنده طبيعي بودن اين ناهنجاري اخلاقي در ميان انسانها اعلام ميکنند.

نکته قابل توجه اين است که در ميان هزاران گونه از حيوانات دسته هاي بسيار کمي همچون بعضي از کرم‌ها و آن هم معدودي از آنان چنين گرايش‌هايي را به علت نداشتن عقل و تفکر مرتکب مي‌شوند مقايسه انسان‌ها با حيوانات نشان دهنده افول ارزش انسانيت و خودباختگي اين منحرفين است.

احمد باطبي ضد انقلاب فرصت طلبي که به آمريکا پناهنده شده و در شبکه VOA صداي امريکا بر ضد کشورمان مشغول مزدوري است با مقايسه خود و دوستانش با بعضي از حيوانات نظير خوک که در ميانشان گرايش به همجنس بازي يافت ميشود سعي کرده تا همجنس‌بازي را يک امر طبيعي وانمود کند.

دشمنان نظام اسلامي که اصلي ترين خواسته آنان آزادي و بي بندباري جنسي است بعد از فرار از کشور دچار چنين انحرافات اخلاقي شده اند در ميان زنان ضد انقلاب نيز خانم (ش.ص) مدافع حقوق همجنسبازان شده است.

باطبي از دوستان خواننده مرتد(ش. ن) ميزبان وي در سفرش به آمريکا بوده در صفحه فيس بوک خود با تکيه به تحقيقي که از جهت علمي مدعاي آن ثابت نشده است همجنس‌بازي در 1500 گونه از حيوانات را شايع دانسته اما برخورد و نفرت از اين رذيله را تنها در ميان انسانها شايع شمرده است.

اگر چه اين تحقيق مذکور در مورد حيوانات اغراق شده و ناصحيح است برفرض صحت الگو قرار دادن رفتار جنسي حيوانات براي انسان‌هايي که ادعاي تفکر و تعقل و منطق دارند نشان دهنده افول اخلاقي و شخصيتي ميان غرب گرايان وطن فروش است.

برچسب ها: voa ، باطبی ، همجنسبازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.